SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„National Geographic” liderem wśród pism podróżniczych

W lipcu br. zdecydowanym liderem sprzedaży wśród miesięczników podróżniczych nadal był „National Geographic Polska”. Największym wzrostem w segmencie pochwalić się mogą „Podróże”, z kolei najwięcej stracił „Voyage”.

Jak wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl, sprzedaż ogółem miesięcznika „National Geographic Polska” (G+J Polska) w lipcu br. wyniosła 58 989 egz. i była o 7,12 proc. niższa niż w adekwatnym okresie rok wcześniej.

Na drugim miejscu znalazł się także wydawany przez G+J „Traveler”. Jego sprzedaż ogółem wzrosła o 0,05 proc. i uplasowała się na poziomie 28 764 egz.

Trzecią lokatę zajął miesięcznik „Voyage” (Marquard Media Polska). W lipcu br. sprzedał się on w liczbie 12 356 egz. po spadku o 17,32 proc. Jest to jednocześnie największy spadek w rankingu.

Na czwartym miejscu znalazł się magazyn „Podróże” (Murator). Jego sprzedaż ogółem wzrosła najbardziej w zestawieniu, bowiem o 14,14 proc. i wyniosła 10 751 egz.

Wirtualnemedia.pllipiec
ZKDP20122011
TytułSprzedaż ogółem
National Geographic Edycja Polska5898963510
Traveler - nr 6/2012 (wydanie specjalne National Geographic Edycja Polska)2876428751
Voyage - Magazyn o Podróżach1235614944
Podróże - Magazyn Turystyczny107519419


W lipcu br. w porównaniu do lipca ub.r. największym wzrostem (22,65 proc.) pochwalić się może „National Geographic”. Z kolei jedyny spadek dotknął tutaj „Voyage” - 4,04 proc.

Wirtualnemedia.pl2012
ZKDPlipiecsierpień
TytułSprzedaż ogółem
National Geographic Edycja Polska5898948097
Traveler - nr 6/2012 (wydanie specjalne National Geographic Edycja Polska)2876426872
Voyage - Magazyn o Podróżach1235612876
Podróże - Magazyn Turystyczny1075110058

Dołącz do dyskusji: „National Geographic” liderem wśród pism podróżniczych

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
lolek
pismo podroze, bardzo dobre szkoda ze malo docenianie.
W National Geogrpahic aktualnie jest wiecej reklam jak tekstu
odpowiedź
User
ala
jakieś dwa nowe mają być od studio ustka?
odpowiedź
User
Marczynski
NG jest pismem z segmentu pism popularno-naukowych a nie turystycznych! Kiedy wreszcie wyląduje w tych wszystkich polskich pseudo badaniach we właściwym miejscu? Co za amatorszczyzna.
odpowiedź