“National Geographic Polska” Martyny Wojciechowskiej liderem sprzedaży
Liderem sprzedaży wśród miesięczników podróżniczych był w styczniu br. magazyn “National Geographic Polska”. Największy wzrost w segmencie zanotował siostrzany “Traveler”, a najwięcej stracił - “Voyage”.
Sprzedaż ogółem kierowanego przez Martynę Wojciechowską miesięcznika “National Geographic Polska” (G+J Polska) w styczniu br. wyniosła 53 955 egz. po wzroście o 6,5 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Na drugim miejscu znalazł się także wydawany przez G+J “Traveler”. Jego sprzedaż ogółem wzrosła w styczniu br. o 15,69 proc. i wyniosła 28 792 egz.
Trzecią lokatę zajął miesięcznik “Voyage” (Marquard Media Polska). Zanotował on największy spadek sprzedaży w rankingu, wynoszący 12,93 proc., co dało temu pismo wynik na poziomie 13 165 egz.
Wirtualnemedia.pl | styczeń | |
ZKDP | 2012 | 2011 |
Tytuł | Sprzedaż ogółem | |
National Geographic Edycja Polska | 53 955 | 50 661 |
Traveler | 28 792 | 24 888 |
Voyage - Magazyn o Podróżach | 13 165 | 15 120 |
Podróże - Magazyn Turystyczny | 8 278 | 9 347 |
Największy wzrost sprzedaży w styczniu br. względem grudnia ub.r., wynoszący 6,5 proc. zanotował “Voyage”. Najwięcej stracił natomiast “National Geographic Polska” (- 5,6 proc.).
Wirtualnemedia.pl | styczeń | grudzień |
ZKDP | 2012 | 2011 |
Tytuł | Sprzedaż ogółem | |
National Geographic Edycja Polska | 53 955 | 54 257 |
Traveler | 28 792 | - |
Voyage - Magazyn o Podróżach | 13 165 | 12 362 |
Podróże - Magazyn Turystyczny | 8 278 | 8 301 |
Dołącz do dyskusji: “National Geographic Polska” Martyny Wojciechowskiej liderem sprzedaży