SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

“National Geographic Polska” Martyny Wojciechowskiej liderem sprzedaży

Liderem sprzedaży wśród miesięczników podróżniczych był w styczniu br. magazyn “National Geographic Polska”. Największy wzrost w segmencie zanotował siostrzany “Traveler”, a najwięcej stracił - “Voyage”.

Sprzedaż ogółem kierowanego przez Martynę Wojciechowską miesięcznika “National Geographic Polska” (G+J Polska) w styczniu br. wyniosła 53 955 egz. po wzroście o 6,5 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Na drugim miejscu znalazł się także wydawany przez G+J “Traveler”. Jego sprzedaż ogółem wzrosła w styczniu br. o 15,69 proc. i wyniosła 28 792 egz.

Trzecią lokatę zajął miesięcznik “Voyage” (Marquard Media Polska). Zanotował on największy spadek sprzedaży w rankingu, wynoszący 12,93 proc., co dało temu pismo wynik na poziomie 13 165 egz.

Wirtualnemedia.plstyczeń
ZKDP20122011
TytułSprzedaż ogółem
National Geographic Edycja Polska53 95550 661
Traveler28 79224 888
Voyage - Magazyn o Podróżach13 16515 120
Podróże - Magazyn Turystyczny8 2789 347


Największy wzrost sprzedaży w styczniu br. względem grudnia ub.r., wynoszący 6,5 proc. zanotował “Voyage”. Najwięcej stracił natomiast “National Geographic Polska” (- 5,6 proc.).

Wirtualnemedia.plstyczeńgrudzień
ZKDP20122011
TytułSprzedaż ogółem
National Geographic Edycja Polska53 95554 257
Traveler28 792-
Voyage - Magazyn o Podróżach13 16512 362
Podróże - Magazyn Turystyczny8 2788 301

Dołącz do dyskusji: “National Geographic Polska” Martyny Wojciechowskiej liderem sprzedaży

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
jur
A co z Poznaj Świat?
odpowiedź
User
titanic
tytuł jest trochę mylący - NGP Martyny Wojciechowskiej - bo 90 proc. tekstów w środku to przecież przedruki, więc nazwisko przy tytule jest raczej nadużyciem. a wzrost pewnie dzięki długo nieobecnej kampanii reklamowej NG. no i trudno go ustawiać w jednym szeregu z pismami podróżniczymi, bo NG to jednak trochę pismo naukowe. z magazynem "voyage" czy "podróże" nie łaczy go prawie nic
odpowiedź