SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Nauka tańca w rytmie Rexony

W kwietniu rozpoczęła się promocja konsumencka marki Rexona Women pod hasłem 'Nauka tańca w rytmie Rexony'.

Promocja jest kontynuacją kampanii „Rexona działa w rytmie Twojego ciała”, której celem jest budowanie nowego wizerunku marki Rexona Women, tworzenie więzi emocjonalnej z marką oraz komunikacja odświeżonych opakowań i innowacyjnych właściwości produktów.

Do wygrania w promocji jest 60 weekendowych kursów tańca z Rafałem Maserakiem i Robertem Kochankiem. Dodatkowo można wygrać jedną z 1000 nagród w postaci kubków z limitowanej serii Rexona Biorytm. Szansę na wygraną ma każdy, kto zakupi promocyjny produkt i wyśle smsa o treści REXONA pod wskazany numer. W promocji biorą udział wszystkie produkty marki Rexona Women oraz zestawy promocyjne. Loteria została wsparta promocją on-pack. W każdym promocyjnym zestawie Rexony, dostępnym w sieciach handlowych w całej Polsce, znajduje się płyta DVD z kursem tańca dla kobiet. Każda płyta to 70 min tańca: Salsa z Rafałem Maserakiem lub Cha-cha z Robertem Kochankiem.

    

W ramach komunikacji promocji przygotowano kreację reklam prasowych (prasa kobieca), materiałów POS (ulotki, plakaty, standy), promocyjnej strony internetowej, opakowań i naklejek promocyjnych.

Akcja promocyjna trwa do 31 maja 2007. Za przygotowanie kreacji i realizację akcji promocyjnej odpowiedzialna jest agencja IQ Marketing.

Dołącz do dyskusji: Nauka tańca w rytmie Rexony

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl