SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Neckermann reklamuje wyjazdy na lato 2013

W prasie, radiu i internecie ruszyła kampania reklamowa oferty biura podróży Neckermann Polska na lato 2013. Akcję przygotował dom mediowy Value Media.

- W bieżącej kampanii chcemy przede wszystkim pokazać zalety wyjazdu z Neckermannem: zniżki przy wcześniejszej rezerwacji oraz różnorodność naszej letniej oferty, w tym ciekawe propozycje na rodzinne wakacje i wyloty z lotnisk lokalnych - opisuje Rafał Grunwald, dyrektor marketingu Neckermann Polska. W ramach akcji już pod koniec grudnia do „Rzeczpospolitej” został dołączony kupon rabatowy obowiązujący do połowy stycznia.



Oprócz prasy kampania - zaplanowana do końca stycznia - obejmuje radio (RMF FM, RMF Classic, Eska Rock i Radio Plus Bydgoszcz) oraz internet (serwisy parentingowe i turystyczne, portale informacyjne, m. in. Onet.pl, WP.pl i Rp.pl). Przygotowaniem reklam oraz zakupem mediów na potrzeby akcji zajął się dom mediowy Value Media.

Dołącz do dyskusji: Neckermann reklamuje wyjazdy na lato 2013

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
jose
ja jestem przyzwyczajona do wyjazdów z alfa starem, też mają zróżnicowaną ofertę, pojawiają się nowe kierunki, na stronie zawsze "wisi" jakaś promocja, czasem można znależć niezły rarytas, także Neckermann nie wydaję mi się jakimś fantastycznym biurem. No ale co kto lubi.
odpowiedź