Klosterfrau Polska klientem agencji BeDigital
Agencja mediowo-kreatywna BeDigital wygrała przetarg na obsługę czterech marek z portfolio Klosterfrau Polska: neo angin, junior angin, Nasic i Oyono.
Przetarg miał złożony charakter – do każdej agencji trafiło pięć briefów, które miały na celu zaplanowanie kompleksowych działań dla każdej marki. Do przygotowania była stratega komunikacji, koncept kreatywny oraz plan działań mediowych.
Finalnie Klosterfrau Polska zdecydowała, że powierzy czterech marki ze swojego portfolio agencji BeDigital, są to: neo angin, junior angin, Nasic i Oyono. BeDigital będzie odpowiadać za strategię komunikacji, opracowanie działań kreatywnych oraz planowanie i zakup mediów dla każdej z wymienionych marek.
Jak wyjaśnia Jagoda Rutkowska, product manager M.C.M. Klosterfrau, BeDigital wyróżniło się mocno podejściem strategicznym i zrozumieniem potrzeb marek z naszej specyficznej branży. - Przekonały nas również kreatywne podejście, doświadczenie w produkcji oraz silny background mediowy zespołu - mówi.
Firmy nie podają liczby i nazw pozostałych uczestników przetargu. Nie ujawniają też, na jak długo zawarły umowę o współpracy.
Wcześniej dla Klosterfrau Polska pracowały m.in. takie agencje, jak Kamikaze, Chromatique,
Dołącz do dyskusji: Klosterfrau Polska klientem agencji BeDigital