SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Neolit Media dla Totalizatora Sportowego

Dom Brokerski Neolit Media Sp. z o.o. wygrał przetarg na przeprowadzenie kompleksowej outdoorowej kampanii wielkoformatowej dla Totalizatora Sportowego.

Dom Brokerski Neolit Media realizuje wrześniową kampanię wielkoformatową dla Totalizatora Sportowego. Do zadań Neolit Media należało przeprowadzenie kompleksowych prac administracyjno-logistycznych na rzecz Klienta (produkcja i montaż ekspozycji), organizacja serwisu konserwacyjnego, monitoring prezentowanych reklam oraz ich demontaż po skończonej kampanii. Dodatkowo, w trakcie prac przygotowawczych do kampanii outdoorowej, Neolit Media pełniło również rolę konsultanta na etapie projektowania layoutu reklamy oraz było autorem pomysłu umieszczenia na budynku warszawskiej Cepelii u zbiegu Marszałkowskiej i Alej Jerozolimskich 6-metrowej postaci słonia Lotek, będącego odwzorowaniem przestrzennym (3D) znanego dobrze logo - żółtego słonika przynoszącego grającym szczęście. Neolit Media zaproponowało również wzbogacenie layoutu na trzech ekspozycjach siatek reklamowych poprzez zamontowanie od połowy września dodatkowych elementów trójwymiarowych w Poznaniu, Wrocławiu i Łodzi - czytamy  w informacji przesłanej Wirtualnemedia.pl.

               

Ogólnopolska kampania wielkoformatowa, prowadzona od 1 września 2005r., obejmuje zasięgiem pięć największych miast w naszym kraju: Poznań, Łódź, Wrocław, Gdynię i Warszawę. W czterech pierwszych miejscowościach reklama ma tradycyjny charakter, tzn. jest zaprezentowana na standardowych nośnikach, takich jak kasetony czy też siatki.

I tak w Poznaniu pojawiła się przy ul. Podgórnej (12,00m x 11,00m), w Łodzi - przy ul. Piotrkowskiej 60 (14,80m x 12,00m). Wrocławianie widzą ją przechodząc tuż obok adresu ul. Piotra Skargi 17 (10,04m x 14,64m), a gdynianie spotykają się z nią w Porcie Dalmor (18,00m x 9,00m).

Kampania warszawska ma inny, szerszy i zdecydowanie niestandardowy charakter. Reklamy wielkoformatowe Totalizatora Sportowego są eksponowane w Centrum miasta (przy ul. Marszałkowskiej 99/101) za pomocą różnorodnych nośników: dwóch kasetonów (10,00m x 4,2m), ściany budynku Cepelii (18,60m x 5,10m) oraz wspomnianego trójwymiarowego słonika. Zadaniem tego nietypowego rozwiązania jest wzbudzenie zainteresowania wśród odbiorców, powoli przyzwyczajających się do promocji wielkoformatowej. Niekonwencjonalne reklamy zewnętrzne odświeżają cały outdoor, rozwijają go, rodzą coraz bardziej innowacyjne pomysły na eksponowanie produktów czy tez usług. Przede wszystkim jednak przykuwają uwagę przechodniów, zaciekawiają i tym samym - na długo pozostają w ich pamięci, co oczywiście przekłada się na rozpoznawalność marki i konkretną decyzję o zakupie. Warto przypomnieć, że Neolit Media jest jednym z pionierów w dziedzinie zewnętrznej reklamy 3D - już w 2003 roku nietypowo promowało Animal Planet. Wtedy, na ścianie budynku hotelu Metropol, zawisła olbrzymia tarantula.

Ogólnopolska kampania wielkoformatowa Totalizatora Sportowego potrwa do 30 września 2005r.

"Po raz pierwszy współpracujemy z Totalizatorem Sportowym. Cieszymy się, że tak znana firma zaufała nam, powierzając przeprowadzenie całej kampanii wielkoformatowej", mówi Piotr Czajkowski, Dyrektor Generalny Neolit Media. "Zawsze staramy się, aby nasze oferty były możliwie najbardziej kreatywne i ciekawe pod względem graficznym i przestrzennym. Pokazujemy klientowi wizualizację reklam na ekspozycji, dzięki czemu może on zobaczyć, jak będzie wyglądała jego reklama w konkretnym miejscu. Oprócz tego zawsze dzielimy się naszą profesjonalną wiedzą i chętnie bierzemy udział w planowaniu kampanii już na etapie projektu kreatywnego. Znamy się na tym, dlaczego więc tą wiedzą nie podzielić się z klientem? Przecież oferujemy "święty spokój" - zajmujemy się wszystkim, od początku do szczęśliwego końca", dodaje Czajkowski.

Dołącz do dyskusji: Neolit Media dla Totalizatora Sportowego

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl