Neonet na 16. urodziny zmienia identyfikację wizualną
Sieć elektromarketów Neonet z okazji 16. urodzin zmienia system identyfikacji wizualnej.
W ramach nowego systemu identyfikacji wizualnej powstało między innymi nowe, odświeżone logo marki. Zmiany dotyczą również warstwy kolorystycznej i typograficznej.
- Metamorfoza obejmuje wszystkie obszary działalności Neonet - zarówno sklepy stacjonarne, stronę sklepu internetowego profile w mediach społecznościowych, jak i komunikację wizerunkową i promocyjną. Dobór kolorów budzi natychmiastowe skojarzenia z marką Neonet i podkreśla naszą koncentrację na trendach i nowoczesnych technologiach. W komunikacji pojawiają się nowe, nowoczesne barwy takie jak grafit, szarość czy neonowa zieleń symbolizująca elektryzujące okazje - wyjaśnia Anna Walicka z Neonet.
Nowa identyfikacja powstała we współpracy z agencją reklamową Brand New Attitude.
- Szyldy zamontowane na salonach to podstawowy punkt styku komunikacji wizualnej z szerokim odbiorcą, dlatego skupiliśmy się na tym, aby wzmocnić wymowę znaku o ikonę dialogu, a następnie cały system stworzyć tak, aby rozwijał ten przekaz - tłumaczy Łukasz Słotwiński, dyrektor kreatywny bna/ Brand New Attitude.
Neonet ma sieć blisko 300 sklepów stacjonarnych i sklep internetowy www.neonet.pl.
Dołącz do dyskusji: Neonet na 16. urodziny zmienia identyfikację wizualną