Nestlé Polska z kolejną akcję promocyjną w Intermarché
Firma Nestlé Polska pod hasłem „Kasa z sms i zaraz na koncie jest" prowadzi w sklepach sieci Intermarché loterię promocyjną. Organizację powierzono agencji Unique One.
Zgłoszenia do loterii przyjmowane są od 3 do 16 listopada 2020 roku. Biorą w nim udział m.in. marki: Nescafé, Nescafé Dolce Gusto, batony Lion, batony KitKat, wafle Princessa, wafle Nesquik, Nestlé Aero, After Eight, Winiary, Maggi, Nesvita dostępne w sklepach sieci Intermarché.
Aby wziąć udział w loterii należy jednorazowo kupić produkty promocyjne Nestlé Polska za min. 20 zł, a następnie wysłać SMS pod numer 70996 (wpisując w treści numer paragonu). Należy zachować wszystkie zgłoszone paragony.
W loterii codziennie do wygrania są kwoty pieniężne o wartościach: 50 zł (300 x 50), 100 zł (100 x 100) oraz 200 zł (50 x 200). Uczestnik (po wysłaniu SMSa) od razu dowiaduje się czy wygrał. Dodatkowo Organizator przewidział losowania tygodniowych nagród w wysokości 1000 zł (co tydzień 5 x 1000) oraz 3 głównych o wartości 10 000 zł każda.
Agencja Unique One odpowiedzialna jest za: koncept kreatywny, organizację i obsługę loterii. Działania wsparte są materiałami POS w punktach sprzedaży (plakaty, wobblery) oraz reklamą w gazetce sieci Intermarché.
Dołącz do dyskusji: Nestlé Polska z kolejną akcję promocyjną w Intermarché