SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Netflix kupił od Sundance światowe prawa do dystrybucji filmu „It’s What’s Inside”

Netflix właśnie sfinalizował umowę o wartości 17 milionów dolarów na ogólnoświatowe prawa do „It’s What’s Inside”, thrillera napisanego i wyreżyserowanego przez Grega Jardina, który stał się jednym z najgłośniejszych tytułów tegorocznego Festiwalu Filmowego w Sundance.

Film „It’s What’s Inside”, NetflixFilm „It’s What’s Inside”, Netflix

To drugi 8-cyfrowy kontrakt Sundance, po tym, jak obraz wyreżyserowany przez Jessego Eisenberga pt. „A Real Pain” został sprzedany firmie Searchlight za 10 milionów dolarów. W obu transakcjach pośredniczyła spółka CAA.

Film opowiada o pewnym niekonwencjonalnym wieczorze kawalerskim, który dla wielu uczestników okaże się koszmarem.

„W imieniu obsady, ekipy i całego zespołu produkcyjnego dziękujemy. Jesteśmy absolutnie podekscytowani, że „It’s What’s Inside” trafi do serwisu Netflix. Ich zaangażowanie we wspieranie odważnych twórców filmowych, takich jak Greg Jardin, pozostaje niezrównane” – powiedział producent William Rosenfeld z Such, który finansował i nadzorował produkcję.

W „It’s What’s Inside” występują Brittany O’Grady, James Morosini, Alycia Debnam-Carey, Devon Terrell, Gavin Leatherwood, Reina Hardesty, Nina Bloomgarden i David Thompson. Producentami filmu są William Rosenfeld, Kate Andrews, Jason Baum i Raúl Domingo, a producentami wykonawczymi są Colman Domingo, Ulf Ek, Robert Kapp. 

Netflix ma globalnie 247 mln subskrybentów 
Netflix nie podaje, ilu użytkowników ma w Polsce. Z danych Mediapanel wynika, że w listopadzie ub.r. platforma, jako serwis www i aplikacja mobilna (na smartfonach i tabletach, Mediapanel nie obejmuje korzystania ze smart tv), przyciągnęła 10,33 mln użytkowników (co dało 34,78 proc. zasięgu), każdego średnio na 5 godzin, 3 minuty i 26 sekund.

W trzecim kwartale 2023 roku globalnie liczba subskrybentów Netfliksa zwiększyła się o 8,76 mln do 247,15 mln, a przychody wzrosły rok do roku o 8 proc. do 8,5 mld dolarów.

Dołącz do dyskusji: Netflix kupił od Sundance światowe prawa do dystrybucji filmu „It’s What’s Inside”

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl