Netia chce zdobyć nowych klientów internetowych
Netia podtrzymała w poniedziałek swoją prognozę, zgodnie z którą nakoniec roku ma mieć 510 tys. klientów internetu szerokopasmowego.Spółka, która obecnie ma 488 tys. abonentów internetu przedstawiładziś nową promocję.
"Promocja wspiera cel zgodnie z którym na koniec roku mamy mieć510 tys. klientów internetu" - powiedział dyrektor departamenturozwoju i zarządzania produktami spółki Artur Dominiak. Netiaobecnie ma ok. 488 tys. klientów internetu. Promocję ma wspieraćintensywna kampania reklamowa, której twarzą ponownie będzie TomaszKot.
W sierpniu Netia poinformowała, że spodziewa się, iż na koniecroku będzie miała 510 tys. klientów internetu szerokopasmowego.Poprzednia prognoza zakładała 525 tys. klientów.
W ramach promocyjnej oferty spółki przez pierwsze pół roku umowyklienci będą płacić 1 zł miesięcznie za internet i 2 zł miesięcznieza pakiet internet plus telefon. Średnia wysokość abonamentu wtrakcie trwania całej umowy wyniesie 37 zł za dostęp do internetu oszybkości 1Mb/s w pakiecie z telefonem.
W I poł. 2009 roku Netia miała 14,65 mln zł skonsolidowanejstraty wobec 259,29 mln zł zysku rok wcześniej przy obrotachodpowiednio 749,34 mln zł wobec 472,18 mln zł.
Dołącz do dyskusji: Netia chce zdobyć nowych klientów internetowych