SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Netia: nowa oferta, reklama i e-sklep (wideo)

Netia wprowadza nową ofertę internetowo-telefoniczną oraz uruchamia swój e-sklep. Wspiera to kampania reklamowa przygotowana przez firmy Brasil i ZenithOptimedia Group.

W ramach nowej oferty Netii klienci otrzymują w pakiecie No Limits dostęp do internetu z maksymalną dostępną prędkością na danej linii (w przypadku BSA osiąganą do 30 dni od aktywacji), a w taryfie Non Stop – nielimitowane połączenia na krajowe telefony stacjonarne. Miesięczny abonament za te usługi wynosi 99,90 zł brutto (z e-fakturą), przy czym w ramach promocji są one dostępne nawet przez 6 miesięcy za połowę ceny, dzięki czemu internet kosztuje już od 25 zł miesięcznie.

W ramach nowej oferty Netii umowy są zawierane na czas nieokreślony z odroczoną opłatą aktywacyjną, która naliczana jest w momencie rezygnacji z usług. Wynosi ona 300 zł brutto za internet i 123 zł za telefon, przy czym z każdym kolejnym miesiącem maleje o stałą miesięczną wartość aż do kwoty minimalnej 1 grosza po 25 pełnych miesiącach korzystania z usługi.

– Dotychczas klienci nie otrzymywali takiej prędkości dostępu do internetu, jaką mogliby mieć, tylko taką, jaką ustalił operator, który również narzucał czas trwania umowy – przypomina Grzegorz Esz, dyrektor ds. komercyjnych i członek zarządu Netii. – Nowa oferta Netii likwiduje oba te ograniczenia – podkreśla.

Właśnie niszczenie tych ograniczeń pokazuje kampania reklamowa wspierająca tę ofertę. Występują w niej członkowie Instytutu Netii, na którym opiera się nowa strategia marketingowa operatora. Działania reklamowe od 14 kwietnia obejmą telewizję (TVP1, TVP2, Polsat, TVN, TVN7, TVP3, TVN24, TVN Turbo), radio (Radio Zet/Barometr, RMF FM, PR3, Radio Złote Przeboje, Radio Eska) oraz internet (m.in. Interia, Onet, Allegro, NK ). Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Brasil, a za planowania i zakup mediów odpowiada dom mediowy ZenithOptimedia Group.

Netia z nową identyfikacją i reklamami – koniec Tomasza Kota


Ponadto nowa oferta Netii na obszarach zmodernizowanych do standardu NGA obejmuje 30 kanałów telewizyjnych, w tym w jakości HD, dostępnych razem z internetem i telefonem w cenie 99,90 zł miesięcznie. Ceny dostępu do internetu i abonamentu Non Stop, kupowanych poza pakietem, to 59,90 zł brutto miesięcznie (z e-fakturą), przy czym nawet przez 3 miesiące opłata jest obniżona do 29,95 zł. Natomiast mobilny dostęp do internetu (zarówno jako opcja dodatkowa, jak i samodzielna usługa) można nadal wsykupić w dwóch wariantach: 2 GB i 4 GB miesięcznego transferu danych. za odpowiednio 29,90 i 39,90 zł z umową za czas nieokreślony.

Wszystkie usługi w ramach nowej oferty będą dostępne od 14 kwietnia. Wtedy też ruszy nowy serwis internetowy Netii oraz jej e-sklep, wzorowany na Apple Store i Android Market. Klienci operatora – zarówno indywidualni, jak i biznesowi – będą mogli kupować online jego usługi oraz produkty dostarczane przez zewnętrznych partnerów, m.in. e-booki, audiobooki, aplikacje biznesowe i kursy elearningowe. Na początek w witrynie będzie dostępnych ok. tysiąca produktów. Serwis Netia przygotowała wspólnie z agencją Infinity.

Dołącz do dyskusji: Netia: nowa oferta, reklama i e-sklep (wideo)

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
tom
Chyba coś u cie ło ...
odpowiedź
User
lusemat
uciek .. kło na peffno ;)
odpowiedź
User
cezi
pomysł na reklamę nawet fajny. Sama oferta również jest nie najgorsza. Chodź ja osobiście bardziej widziałbym tu promocję na net i telewizję, jak jest to np. w TP, niż na telefon stacjonarny. No ale dobre i to.
odpowiedź