„Newsweek” przed „Gazetą Wyborczą” i „Wprost” na Twitterze, najbardziej angażuje „Do Rzeczy” (TOP 20)
Najpopularniejszym polskim tytułem prasowym na Twitterze jest „Newsweek”, wyprzedzający „Gazetę Wyborczą” i „Wprost”. Natomiast w zeszłym miesiącu najwięcej aktywności użytkowników wywołały wpisy na profilu „Do Rzeczy”.
Na koniec marca twitterowy profil „Newsweek Polska” śledziło 892,6 tys. użytkowników, o 0,6 proc. więcej niż miesiąc wcześniej - pokazują dane firmy SoTrender. „Gazetę Wyborczą” śledziło na portalu 746,9 tys. użytkowników, a „Wprost” - 435 tys.
Po ponad 100 tys. followersów na Twitterze mają jeszcze „Polityka” (199,1 tys.), „Przegląd Sportowy” (164,6 tys.), „Rzeczpospolita” (160,3 tys.) oraz „Krytyka Polityczna” (135,3 tys.).
W marcu profil tygodnika „Sieci” zanotował wzrost liczby obserwujących o 2 proc. do 40,5 tys.
Profil tygodnika „Do Rzeczy” w minionym miesiącu był wymieniany we wpisach innych użytkowników 15,9 tys. razy, o 1 proc. mniej niż w lutym.
Konto „Gazety Wyborczej” zanotowało 11,9 tys. takich wzmianek (8 proc. więcej niż w lutym), a profil „Rzeczpospolitej” - 10,9 tys. (po wzroście o 11 proc. w skali miesiąca).
Profil PAP Biznes osiągnął pod tym względem wzrost aż o 122 proc. (do 642), warszawskiego wydania „Gazety Wyborczej” - o 48 proc. (do 783), „Krytyki Politycznej” - o 45 proc. (do 1 075) ,a „Faktu” - o 41 proc. (do 2 859).
Przy wpisach „Do Rzeczy” internauci wykonali 51,9 tys. różnych działań (polubień, komentarzy, retweetów), średnio po 34 na tweet. „Gazeta Wyborcza” zanotowała 38,9 tys. takich aktywności (przeciętnie 41 na wpis), „Przegląd Sportowy” - 35 tys. (średnio 12), a „Rzeczpospolita” - 32,9 tys. (przeciętnie 13).
Wpisy „Newsweeka” wywoływały średnio 64 działań użytkowników, a tweety „Gazety Polskiej” i „Sieci” - po 55.
Dołącz do dyskusji: „Newsweek” przed „Gazetą Wyborczą” i „Wprost” na Twitterze, najbardziej angażuje „Do Rzeczy” (TOP 20)