Newsweek stracił najwięcej - Wprost liderem
W lipcu 2006 roku "Wprost" odnotował największe wpływy z reklam. "Newsweek" ostro w dół. Zyskuje "Twój Styl" i "Przyjaciółka".
"Wprost" zwiększył w lipcu cennikowe wpływy netto z reklam do 7 851 385 zł, czyli o 0,4 mln zł wobec analogicznego okresu 2005 – wynika z monitoringu magazynów firmy Expert Monitor.
Na drugim miejscu znalazła się "Polityka", która zanotowała przychody reklamowe na poziomie 7 775 510 zł (1,4 mln zł więcej niż rok wcześniej). Trzecie miejsce przypadło ”Newsweek” – 6 mln zł (spadek o prawie 1,7 mln zł).
Czwarte miejsce utrzymał "Claudia" a na piątek awansowała "Przyjaciółka", który zanotowała spory wzrost przychodów z reklam.
VII.2006 | |
TOP magazyny | Koszt [zł] |
Razem: magazyny | 150 286 257 zł |
WPROST | 7 851 385 zł |
POLITYKA | 7 775 510 zł |
NEWSWEEK POLSKA | 6 035 570 zł |
CLAUDIA | 5 407 350 zł |
PRZYJACIÓŁKA | 4 992 411 zł |
TWÓJ STYL | 4 154 525 zł |
GALA | 3 974 596 zł |
VIVA | 3 392 088 zł |
OLIVIA | 3 036 948 zł |
TELE TYDZIEŃ | 3 035 150 zł |
VII.2005 | |
TOP magazyny | Koszt [zł] |
Razem | 137 784 436 zł |
NEWSWEEK POLSKA | 7 690 308 zł |
WPROST | 7 453 247 zł |
POLITYKA | 6 358 010 zł |
CLAUDIA | 5 206 563 zł |
PRZYJACIÓŁKA | 4 179 310 zł |
TELE TYDZIEŃ | 3 689 360 zł |
VIVA | 3 676 577 zł |
TWÓJ STYL | 3 214 265 zł |
GALA | 2 730 220 zł |
OLIVIA | 2 519 198 zł |
dane Expert Monitor opracowano na podstawie danych cennikowych netto bez uwzględniania indywidualnie negocjowanych rabatów - expert-monitor.pl.
Dołącz do dyskusji: Newsweek stracił najwięcej - Wprost liderem