'Nie kabluj' - nowa kampania D-Linka
We wrześniu startuje nowa kampania reklamowa firmy D-Link Polska, producenta urządzeń do bezprzewodowej komunikacji sieciowej.
Na kampanię prasową składają się dwie kreacje ze wspólnym hasłem 'Nie kabluj' .
Działania reklamowe skierowane są do domowych użytkowników sprzętu komputerowego oraz małych i średnich firm. Równocześnie rusza akcja public relations "Kulturalnie bez kabli, w której D-Link będzie informował o realizowanych w Warszawie projektach społecznych.
Kampania składa się z dwóch reklam prasowych, których motywem przewodnim jest hasło towarzyszące zdjęciom. Na jednym z nich para młodych ludzi krząta się pod biurkiem w plątaninie kabli komputerowych. Na kolejnym znajduje się kosz biurowy z którego wystają kable służące do łączenia w sieć sprzętu elektronicznego.
Copy reklam 'Nie kabluj' w luźny sposób nawiązuje do "daleko posuniętej wolności osobistej", którą możemy zyskać korzystając z urządzeń D-Linka. Hasła pomocnicze używane w kampanii: "Weź D-Linka i nie kabluj" oraz "D-Link - tak się wolność nazywa" mają wzmocnić kojarzenie marki z komunikacją bezprzewodową.
Reklamy znajdą się przede wszystkim w popularnych pismach komputerowych: Komputer Świecie, KŚ Niezbędniku, magazynach CHIP, PC Word Komputer,
CD Action. W ramach współpracy z partnerami handlowymi D-Link prowadził będzie również działania reklamowe w innych pismach i magazynach. Firma nie ujawnia kosztów kampanii, która będzie trwać do grudnia tego roku.
Również we wrześniu D-Link rozpoczyna kampanię informacyjną o projekcie "Kulturalnie bez kabli". W ramach realizacji tego przedsięwzięcia w warszawskich instytucjach kulturalnych powstają obecnie tzw. sieci Hot-Spot, czyli bezprzewodowe i bezpłatne punkty dostępowe do Internetu, które mają służyć artystom, gościom tych instytucji oraz wszystkim mieszkańcom Warszawy. Informacje o projekcie będą przekazywane odbiorcom w ramach działań public relations prowadzonych wraz z instytucjami objętymi tą inicjatywą.
Kreację kampanii reklamowej 'Nie kabluj' przygotował warszawska agencja KAVA KAVA. Media firma zaplanowała we własnym zakresie przy współpracy z Neuron Agencją Public Relations, która realizuje też kampanię "Kulturalnie bez kabli".
Dołącz do dyskusji: 'Nie kabluj' - nowa kampania D-Linka