SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Nie robisz tego w realu? Nie rób tego w sieci!”- mBank ostrzega przed cyberprzestępcami (wideo)

Wystartowała druga odsłona pionierskiej kampanii społecznej mBanku pod hasłem „Nie robisz tego w realu? Nie rób tego w sieci!”. Akcja opowiada o tym, jak chronić się przed cyberprzestępcami. Za jej realizację odpowiadają Brand New Heaven, Mindshare Polska i Flota Filmowa.

W swoich działaniach bank zwraca uwagę na to, co ludzie czasem robią w sieci, a czego nie zrobiliby w realu. Ostrzega klientów przed konsekwencjami podawania poufnych informacji i rutynowego wykonywania poleceń w internecie. Tym samym chce zwiększyć świadomość nie tylko klientów banków, ale wszystkich tych, którzy kupują on-line czy korzystają z poczty elektronicznej.

- Nie pierwszy raz w naszej działalności stawiamy na działania edukacyjne. Poza uczeniem uważności w sieci, na co dzień wspieramy też edukację matematyczną młodych Polaków. Uważam, że wartościowa relacja na linii klient-bank powinna wykraczać poza sferę produktów. Dlatego ponownie sięgamy po działania z obszaru społecznej odpowiedzialności biznesu - tłumaczy Cezary Stypułkowski, prezes mBanku.

Kampania prowadzona będzie w internecie, telewizji, radiu i przestrzeni miast od początku grudnia.

Na potrzeby akcji powstały dwa spoty. Pierwszy z nich - „Miłość” - ostrzega przed ujawnianiem swoich poufnych danych nieznajomym. Drugi - „Fitness” - przestrzega przed rutynowym wykonywaniem instrukcji w internecie. Filmy opierają się na znanej już koncepcji przeniesienia ryzykownych sytuacji z internetu do rzeczywistości, bo skoro „nie robisz tego w realu, to nie rób tego w sieci…”.

W kampanii mBank sięgnął również po działania niestandardowe. Na citylightach w największych polskich miastach pojawi się specjalny komunikat w druku soczewkowym, sprawiający, że treść plakatu zmienia się w zależności od kąta widzenia. W ten sposób bank pokazuje, że nie wszystko jest takie, jakim może się wydawać na pierwszy rzut oka.

Poza tym, wystartował nowy serwis mBank.pl/uwazniwsieci, gdzie klienci - nie tylko mBanku - znajdą informacje o metodach cyberprzestępców oraz praktyczne wskazówki, jak się przed nimi chronić.

- Pierwsza odsłona naszej kampanii spotkała się z bardzo pozytywnym odzewem, zarówno ze strony klientów, jak i ekspertów z branży. Widzimy, jak bardzo potrzebne są tego typu działania. Dlatego po raz kolejny apelujemy do osób korzystających z sieci: bądźcie uważni i ostrożni - tłumaczy Iwona Ryniewicz, dyrektor departamentu komunikacji i strategii marketingowej mBanku.

Drugą odsłonę kampanii społecznej przygotował zespół w niezmienionym składzie: agencja Brand New Heaven we współpracy z działem PR i marketingu mBanku. Media zaplanował dom mediowy Mindshare. Spoty w reżyserii Martyny Iwańskiej wyprodukowała Flota Filmowa.

Dołącz do dyskusji: „Nie robisz tego w realu? Nie rób tego w sieci!”- mBank ostrzega przed cyberprzestępcami (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl