SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Niepomocny sprzedawca Bul bez szans w reklamie Metafenu (wideo)

Zaczęła się nowa kampania reklamowa leku przeciwbólowego Metafen (produkowanego przez Polpharmę) pod hasłem „Ból jest bez szans”. Akcję przygotowały agencja K2 i dom mediowy MediaCom Warszawa.

Bohaterem nowej reklamy Metafenu jest nieprzychylny sprzedawca Andrzej Bul, który klientkę cierpiącą na ból głowy próbuje odwieść od zakupu promowanego leku. Kobiecie udaje się jednak zażyć Metafen i w ten sposób unieszkodliwia sprzedawcę, co podsumowuje hasło „Ból jest bez szans”.

Podobnie niestandardowe jak na komunikację produktu farmaceutycznego były wcześniejsze reklamy Metafenu: pokazywały jak mocno stosowanie tego leku zmienia życie, prezentowały formułkę o skonsultowaniu się z lekarzem lub farmaceutą przed zażyciem śpiewaną w stylu piosenki disco (obejrzyj te spot) oraz ból uosabiany przez hałasującą orkiestrę (zobacz to).

>>> Oglądaj najciekawsze spoty reklamowe na tv.wirtualnemedia.pl

Tak samo jak dotychczas za kreację i strategię kampanii reklamowych Metafenu odpowiada agencja K2, która obsługę marki obroniła w przetargu. Nie podano, które inne agencje brały w nim udział. Nowa umowa z K2 obowiązuje do końca br.

Obecna kampania jest prowadzona od 23 marca w telewizji (spot w wersji 30- i 15-sekundowej oraz jako billboard sponsorski emitowane m.in. w stacjach TVP i Polsatu, muzycznych i filmowych). Za planowanie i zakup czasu reklamowego odpowiada dom mediow MediaCom Warszawa.

Dołącz do dyskusji: Niepomocny sprzedawca Bul bez szans w reklamie Metafenu (wideo)

17 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
michalr90
Jak widzę "bul" to od razu z Bronkiem mi się kojarzy :-)
0 0
odpowiedź
User
wito
co to, szydzenie z prezydenta Bronisława?
0 0
odpowiedź
User
frnz
Uuu, słabiutkie w porównaniu z poprzednimi kreacjami!
0 0
odpowiedź