SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Niestandardowa kampania "Posmakuj"

Clear Channel Poland przeprowadził niestandardową kampanię teaser`ową pod hasłem "Posmakuj"

Firma reklamy zewnętrznej Clear Channel Poland promuje w czerwcu jeden ze swoich produktów - reklamę w miejscu sprzedaży. Clear Channel Poland przeprowadziła w tym celu niestandardową akcję teaserową skierowaną do wybranych klientów.

W akcji promocyjnej wykorzystano mailing. Jego motyw przewodni nawiązuje do "smakowania sukcesu" kampanii przeprowadzonych w miejscu sprzedaży na przykładzie dropsów Airwaves oraz batonu Bisc& - obu zrealizowanych przez Clear Channel Poland w pierwszym kwartale br.

- Celem akcji jest prezentacja skuteczności naszych rozwiązań reklamowych w miejscu sprzedaży, ze szczególnym wyeksponowaniem nośników dostępnych w obszarze kas (taśmy przesuwne kas i przegrody kasowe "Następny klient") oraz reklamy na wózkach zakupowych. Ponadto chcemy zwrócić uwagę na fakt, że reklama w hipermarketach, dobrze zaplanowana i zrealizowana, może być z powodzeniem wykorzystana w media mixie podczas wprowadzania na rynek nowego produktu (przykład Airwaves Drops) - powiedziała Anna Nowakowska Godun, Dyrektor Marketingu Clear Channel Poland.

Hasłem przewodnim akcji jest słowo "Posmakuj". Motyw smakowania został wykorzystany ze względu na jego wieloznaczność. W teaserze jest on zachętą do skosztowania załączonych produktów, natomiast w drugim etapie kampanii do metaforycznego smakowania sukcesu kampanii realizowanych przez Clear Channel Poland na nośniach reklamowych w miejscu sprzedaży. Obie kampanie były najlepiej zapamiętanymi w swoich kategoriach, przez klientów hipermarketów, w których przeprowadzono badanie. W przypadku batonu Bisc& ponad 40% klientów Tesco zapamiętało kampanię na wózkach zakupowych, a w przypadku kampanii Airwaves Drops aż 65% badanych zadeklarowało chęć zakupu produktu pod wpływem oglądanej reklamy! To ponad 2-krotnie więcej niż średnia z dotychczas przeprowadzonych badań kampanii realizowanych w hipermarketach.*

Akcja mailingowa prowadzona jest w dwóch etapach. W pierwszym etapie do wybranych klientów został rozesłany teaser - pudełeczko w kształcie otwieranej "książeczki" zawierającej jedynie dwa produkty - dropsy Airwaves i baton Bisc&. Dla tych marek Clear Channel Poland zrealizował w lutym i marcu br. kampanie na nośnikach reklamowych w hipermarketach Tesco. Po 10 dniach, do tych samych klientów, została wysłana ulotka, prezentująca wyniki obu kampanii, w oparciu o badanie PIT niezależnego instytutu Mareco Polska. Do ulotki dołączono CD-ROM z filmem promującym rozwiązania reklamowe w miejscu sprzedaży dostępne w ofercie Clear Channel Poland.

Akcję mailingową Clear Channel Poland przeprowadził we współpracy z agencją Matris.

Dołącz do dyskusji: Niestandardowa kampania "Posmakuj"

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl