SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Niestandardowa promocja na uczelniach

Clear Channel Poland przeprowadza niestandardową promocję na uczelniach

Firma reklamy zewnętrznej Clear Channel Poland rozpoczęła niestandardową promocję jednego ze swoich dedykowanych rozwiązań reklamowych - sieci na uczelniach, która obejmuje ławki i stojaki rowerowe zlokalizowane na uczelniach.

Promocja rozpoczęła się na początku sierpnia i potrwa do 9 września br. Objęła działania z zakresu marketingu bezpośredniego i PR.

- W komunikacji marketingowej zdecydowaliśmy się na wykorzystanie mixu narzędzi promocyjnych, tak aby uzyskać efekt synergii. Kampania miała na celu przypomnienie reklamodawcom -  jeszcze przed wrześniowym powrotem uczniów do szkół - o dostępności takiego produktu w naszej ofercie. Jednocześnie służy budowaniu jego wizerunku, jako atrakcyjnego nośnika reklamowego jeśli chodzi o dotarcie do trudnej dla reklamodawców grupy młodych ludzi - wyjaśniła Agata Kurek-Stec, Specjalista ds. Komunikacji Clear Channel Poland.

W pierwszym etapie kampanii, do ściśle wyselekcjonowanej grupy klientów rozesłany został e-mailing pod hasłem "Siadaj wygodnie! Parkuj swobodnie!", który w animowanej formie prezentował produkt i jego zalety. Informacje o sieci znalazły się również na stronie internetowej http://www.clearchannel.com.pl/ w sekcji: Nośniki niestandardowe / Sieć na uczelniach.

W związku z promocją sieci ławek i stojaków rowerowych firma Clear Channel Poland zaangażowała się w sierpniową promocję filmu "Ławeczka". W kampanii outdoorowej wykorzystano prawie 200 powierzchni citylightów w 8 głównych miastach Polski.
- Zdecydowaliśmy się promować ten film m.in. ze względu na jego tytuł, który świetnie koresponduje z jednym z nośników znajdujących się w sieci na uczelni - ławką. Ponadto mieliśmy możliwość zaprezentowania samego produktu, a wiec ławeczki wraz z ekspozycja reklamową na uroczystej, warszawskiej premierze. - dodała Agata Kurek-Stec.

26 sierpnia br., trzy ławeczki Clear Channel Poland, będące nośnikiem reklamowym, zaprezentowane zostały w holu kina Relax. Tam miała miejsce uroczysta, warszawska premiera filmu. Uświetnili ją swoją obecnością zarówno twórcy, jak i odtwórcy głównych ról: Jolanta Fraszyńska oraz Artur Żmijewski. Zaproszeni goście mogli skorzystać z ławeczek tak przed premierą filmu, jak również po niej w trakcie bankietu w klubie NOBO.

Po premierze, ławki Clear Channel Poland będzie można jeszcze zobaczyć w trzech warszawskich kinach: Atlantic (ul. Chmielnej), Femina (AL. Solidarności) oraz Silver Screen (ul. Puławska) aż do 9 września br. Na layoutach znajduje się kadr z filmu oraz informacja o Patronacie Medialnym firmy Clear Channel Poland.

Dołącz do dyskusji: Niestandardowa promocja na uczelniach

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Anna
jesli ktoś wybiera sie na studia magisterskie to WSB ma promocje grajac w gre na tej stronie http://zostanmagistrem.pl/ mozna wygrac rok studiów za darmo lub inne znizki.
0 0
odpowiedź