Nominacje SABRE dla trzech polskich agencji
Trzy polskie agencje PR: Partner of Promotion, On Board PR i Multi Communications zostały nominowane w europejskiej edycji międzynarodowego konkursu SABRE Awards
Konkurs organizowany jest od 10 lat w USA, a jego europejska edycja prowadzona jest po raz pierwszy. Honorowym Przewodniczącym Jury jest Lesley Brend, założyciel agencji The RED Consultancy. Zwycięzcy zostaną ogłoszeni w maju, podczas gali, która odbędzie się w Paryżu.
Stworzony przez On Board Program „Zdrowe Zatoki” został zakwalifikowany do ścisłego finału konkursu w kategorii Consumer Healthcare. Kampania realizowana na zlecenie firmy US Pharmacia znalazła się wśród trzech najlepszych projektów w tej kategorii. Ogólnopolska kampania edukacyjna „Zdrowe Zatoki” prowadzona jest pod patronatem Ibupromu Zatoki.
Agencja Multi Communications została nominowana za program edukacyjny Stres pod kontrolą, który realizowany jest dla marki antyperspirantów Rexona. „Nominacja do europejskiej edycji Sabre Awards jest dla nas ogromnym wyróżnieniem. Cieszymy się tym bardziej, że nominowany został program, który w Polsce został już nagrodzony Złotym Spinaczem 2004” – mówi Mariusz Pleban, Partner Zarządzający Multi Communications.
Agencja Partner of Promotion otrzymała trzy nominacje w czterech kategoriach konkursu: Technologia Użytkowa (MotorolaMusicNews. Motorola E398), Zarządzanie Kryzysowe (Intelligo Financial Services: From Hell of Crisis to Stars of the Leadership), Agencje Rządowe (The Polish Mass Treasury Bond PR Program Makes People Save Securely), Europa Wschodnia (Intelligo Financial Services: From Hell of Crisis to Stars of the Leadership).
źródło: Proto
Dołącz do dyskusji: Nominacje SABRE dla trzech polskich agencji