SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Nordea reklamuje kredyt hipoteczny (wideo)

W telewizji, prasie, internecie i BTL-u rozpoczyna się kampania reklamowa kredytu hipotecznego w Nordea Banku. Akcję przygotowały agencje Hand Made i Genero, dom produkcyjny Papaya – Films oraz domy mediowe MPG i Media Contacts.

Ruszająca właśnie kampania reklamowa kredytu hipotecznego w Nordea Banku podkreśla, że w ramach tej oferty obowiązują niskie raty, możliwość wyboru waluty kredytu i korzystanie z profesjonalnego doradztwa. Przekaz jest skierowany do aktywnych zawodowo mieszkańców dużych miast, którzy poszukują możliwości sfinansowania zakupu mieszkania lub budowy domu. W kampanii występuje od lat związany z Nordea Bankiem Tony Hyyryläinen, znany z programu „Europa da się lubić”.

Akcja od 12 marca jest prowadzona w telewizji (TVP1, TVP2 i TVN i wybrane kanały tematyczne), internet (portale i serwisy tematyczne, działania w wyszukiwarkach, informacje na stronach nordea.pl i kredyt.nordea.pl), prasie (dzienniki i tygodniki) oraz w formie działań BTL (wyklejki i plakaty w placówkach banku, ekrany bankomatów i wyciągi bankomatowe). Kreację kampanii przygotowały agencje Hand Made i Genero (internet), realizacją spotu telewizyjnego zajął się dom produkcyjny Papaya – Films, a za zakup mediów odpowiadają domy mediowe MPG i Media Contacts (internet).
 

Dołącz do dyskusji: Nordea reklamuje kredyt hipoteczny (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl