SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Nowa „Cenowa rewolucja”, więcej kanałów za darmo w Cyfrze+

Od 27 lipca w ramach wzbogaconej superpromocji „Cenowa Rewolucja”, klienci wybranych pakietów Cyfry+ zawierających ofertę kanałów premium z rodziny Canal+ otrzymają bezpłatny dostęp do stacji HBO, Filmbox i Cinemax.

Nowi abonenci platformy, którzy wybiorą pakiety Canal+ Kompakt HD i Canal+ Optimum HD, w ramach promocji będą mieli dostęp do opcji filmowych HBO, Filmbox i Cinemax przez okres do trzech miesięcy. Z kolei klienci decydujący się  pakiet Canal+ Superpremium HD oprócz opcji Filmbox i Cinemax będą mogli korzystać bezpłatnie z internetowego serwisu VoD HBO GO przez cały okres promocyjny.

Nadal obowiązują wszystkie dotychczasowe warunki promocji „Cenowa rewolucja" uruchomionej w maju br. Klienci pakietu Start HD otrzymują 50-procentowy rabat płacąc 13 zł przez cały 12 - miesięczny okres promocji. Abonenci pakietów Canal+ Start HD, Kompakt HD, Canal+ Kompakt HD, Optimum HD i Canal+ Optimum HD korzystają z 50-procentowego upustu przez sześć miesięcy, a decydując się na abonamenty powyżej Canal+ Start HD otrzymają jednocześnie gratisowe opcje HD przez cały okres promocyjny. Ponadto, nowi klienci mają możliwość zakupu dodatkowego pakietu Start HD w cenie 9,90 zł/miesiąc (więcej na ten temat).

Przypomnijmy, że rozpoczęta w maju br. promocja „Cenowa Rewolucja” od maja wspierana jest reklamami w telewizji, radiu i internecie. Najnowszą, specjalną odsłonę promocji wspiera kampania w internecie.

Dołącz do dyskusji: Nowa „Cenowa rewolucja”, więcej kanałów za darmo w Cyfrze+

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
l
Błagam, trochę uczciwości. One nie są za darmo - one są w cenie abonamentu.
0 0
odpowiedź
User
zawiedziony
a co ze starymi klientami. Cyfra jak zwykle dba tylko o to, aby jak najwięcej naiwnych złapać, a później niech się oni martwią. już tylko czekam na najbliższą okazję na rozwiązanie umowy
0 0
odpowiedź
User
Vito
No ja już zrezygnowałem bo ze starymi klientami nie chcą rozmawiać
0 0
odpowiedź