Nowa forma reklamy w ofercie At Media
Pierwszy komercyjny projekt reklamowy wykorzystujący technologię MMS przygotowany i zrealizowany przez At Media i digital One.
W listopadzie br. Pierwszy w Polsce Dom Sprzedaży Kanałów Tematycznych - At Media oraz agencja interaktywna digital One, przygotowały i zrealizowały pierwszy w Polsce komercyjny projekt reklamowy wykorzystujący technologię MMS. Przedsięwzięcie, którego pomysłodawcą była firma digital One, stanowiło prezentację atrakcyjnych, a rzadko jeszcze wykorzystywanych akcji reklamowych, możliwych do zrealizowania podczas imprezy medialnej. Projekt At Media i digital One spotkał się z dużym zainteresowaniem środowiska reklamodawców, co pozwala agencjom na stałe włączyć tego typu działania do swojej oferty.
21 listopada w klubie SKARPA w Warszawie, At Media zorganizowała dla klientów reklamowych, agencji i domów mediowych imprezę pod nazwą "Apetyt na więcej...". Okazją do wspólnego świętowania było wprowadzenie do jej oferty nowych kanałów tematycznych: CLUB, AVANTE, REALTY TV, PLANETE. W programie przewidziano koncerty Smolika, Blendersów oraz DJ Glasse, a także wiele atrakcji konkursowych (przygotowanych we współpracy z kanałami: Fox Kids, Cartoon Network, MiniMax), z których najważniejszą stanowił MMS'owy konkurs MTV.
Aby wziąć udział w konkursie MMS'owym należało pojawić się na imprezie z logiem MTV wykonanym dowolną techniką i umieszczonym na wybranej części swojego ciała.
"Telefony obsługujące MMS nie są jeszcze w Polsce spopularyzowane. Szukając pomysłów na ciekawe konkursy znaleźliśmy jednocześnie jeden z interesujących sposobów na wypromowanie tego właśnie produktu. Dzięki temu, że podczas imprezy telefony MMS'owe były używane przez hostessy fotografujące uczestników prezentujących logo stacji MTV zabawa stała się szerzej dostępna i znacznie zyskała na popularności. Każdy gość mógł zostać sfilmowany, niezależnie od tego czy jest w posiadaniu telefonu MMS'owego czy nie, każdy - nie tylko uczestnicy imprezy - mógł głosować SMS'em i oglądać zdjęcia publikowane natychmiast po ich wykonaniu na specjalnie w tym celu przygotowanej stronie internetowej www.d1.pl/club" - mówi Olgierd Cygan, szef digital One i jeden z autorów pomysłu konkursu.
"Włączenie w organizację i realizację imprezy różnych mediów (TV, Internet) oraz firm sponsorskich, stwarza szerokie możliwości wspólnej, atrakcyjnej dla odbiorców promocji. Zintegrowanie działań reklamowych, skupienie ich w ramach jednej rozbudowanej akcji pozwala reklamodawcom znacznie obniżyć koszty autopromocji" - mówi Marcin Boroszko - Dyrektor Zarządzający At Media.
Przedsięwzięcia tego typu mają dużą szansę powodzenia i teraz jest dobry moment na zainicjowanie ich rozwoju. Listopadowy projekt zrealizowany przez At Media i digital One jest swego rodzaju wersją demonstracyjną tego, co już jest dostępne w podstawowej ofercie Domu Sprzedaży Kanałów Tematycznych - At Media.
Dołącz do dyskusji: Nowa forma reklamy w ofercie At Media