Nowa kampania autobusowa firmy BATY
We wrześniu rozpoczyna się kampania autobusowa firmy BATA zorganizowana przez CAM Media
Autobusowa kampania reklamowa producenta obuwia BATA ma na celu informowanie o nowej kolekcji jesiennej. Kilkanaście autobusów z reklamą typu King Size prezentującą firmę będzie jeździć ulicami stolicy przez ponad miesiąc.
Kampania będzie prowadzona pod hasłem: "Nowe pomysły, nowe możliwości, nowy BATA". Różnorodność wzorów i kolorów butów BATY sprawia, że każdy może poczuć się wolny i znaleźć coś dla siebie. BATA to buty idealne do pracy i zabawy. Na layoucie reklamy widzimy dwoje ludzi, którzy zachowują się niekonwencjonalnie: skaczą, stają na głowie. Nosząc buty Baty można pozwolić sobie na niezwykłe pomysły.
Kampania reklamowa BATA zorganizowana przez CAM Media będzie obecna na autobusach w formacie King Size. Jest to lewostronny format ekspozycji jest przykładem niestandardowych i atrakcyjnych nośników reklamy - autobusów miejskich.
CAM Media to firma zajmująca się przygotowaniem i realizacją kampanii reklamowych na autobusach. Jako jedna z pierwszych zaproponowała formaty Full Back, Wrap up
i jednoczesne wykorzystanie kilku powierzchni autobusu do ekspozycji reklamy jednego produktu. CAM Media podchodzi indywidualnie do każdego Klienta oraz poszczególnych kampanii, prowadzi szczegółowe analizy przed dokonaniem rekomendacji. Podstawą rekomendacji są badania, które firma prowadzi dla większych kampanii. CAM Media jest prawdopodobnie w tej chwili jedyną firmą na rynku polskim prowadzącą programy badawcze swoich kampanii transit advertising. CAM Media pracuje dla domów mediowych i firm. Zrealizowała kampanie m.in. dla Avanti, Allianz, Plus GSM, Chello, Milka -wrap up Radia Zet, TNT, Gorący Kubek, Maoam.
Dołącz do dyskusji: Nowa kampania autobusowa firmy BATY