Nowa kampania Banku Millennium
Bank Millennium pod hasłami " Nikt nie lubi płacić odsetek, ty też nie płać!", "Karta jeśli zechcesz kredytowa" oraz "Karta na zakupy lepsza niż gotówka" rozpocz±ł 11 kwietnia 2005 r. kampanię reklamową karty kredytowej Millennium Visa economic
Kampania będzie prowadzona w mediach drukowanych oraz internecie i potrwa do końca maja br.
Celem kampanii jest zaprezentowanie klientom różnorodnych zalet karty, przede wszystkim jednak przekonanie potencjalnych klientów, że korzystanie z karty nie oznacza automatycznie zaciągania kredytu i płacenia odsetek.
W przekazach reklamowych eksponowana jest również informacja o tym, że karta jest wydawana bezpłatnie.
Kampanii towarzyszy promocja, w ramach której na pierwsze 5 tys. osób, które zdecydują się na kartę i dokonają nią transakcji, czeka prezent od Banku Millennium: 50 PLN na zakupy. Media, w których zaplanowano reklamy to:
" dzienniki "Gazeta Wyborcza", "Rzeczpospolita", "Metro" i "Metropol" oraz dzienniki regionalne
" tygodniki "Newsweek", "Polityka" i "Przekrój", dwutygodnik "Gala",
" magazyny m.in.: "Avanti", "ELLE" "Focus", "National Geographic", "PANI", "Glamour", "Twój Styl", "Playboy", "Wysokie obcasy" i "VIVA!".
W ramach działań BTL pojawią się od 11 kwietnia: plakaty oraz ulotki w oddziałach, a także specjalne ekrany bankomatowe. Kreację przygotowała agencja Saatchi&Saatchi, a za zakup mediów odpowiadała agencja ZenithMedia.
Dołącz do dyskusji: Nowa kampania Banku Millennium