Nowa kampania produktów Seboradin
Na początku marca ruszyła wielka kampania medialna produktów Seboradin na terenie Małopolski.
Celem działań jest stworzenie nowego wizerunku znanej serii regenerującej Seboradin, a przez to rozszerzenie oddziaływania na młodszą grupę docelową – kobiety, które śledzą nowości kosmetyczne. Akcja objęła zmiany szaty graficznej opakowań oraz intensywne działania BTL i ATL.
Przez cały miesiąc, w każdy weekend prowadzone będą akcje samplingowe w 20 najbardziej popularnych miejscach miasta, spoty radiowe wyemituje lokalne Radio Wanda i RMF MAXX, a na krakowskich ulicach pojawi się 50 billboardów. Hasło reklamowe - „Seboradin. Regeneruje zniszczone włosy” - ma na celu przekazanie klarownej informacji o działaniu i największym atucie produktów.
Kompleksową obsługą kampanii, zarówno od strony strategicznej jak i kreacyjnej, zajęła się Agencja Soul and Mind Group.
Dołącz do dyskusji: Nowa kampania produktów Seboradin