Nowa kampania reklamowa HP
Firma Hewlett-Packard (HP) przeznaczy 300 milionów dolarów na nową kampanię marketingową, której celem jest promocja opartych na Internecie usług drukowania.
Dzięki temu HP chce zdobyć nowych klientów dla swoich drukarek, z których sprzedaży czerpie największe zyski - informuje na swojej stronie internetowej Los Angeles Times.
W kampanii wykorzystane zastaną media tradycyjne, outdoor oraz Internet. HP stara się nadążać za zmianami rynkowymi i bardziej powiązać drukowanie z Internetem, gdyż korzystanie z drukarek w epoce cyfrowej cały czas się zmienia.
Rozpoczęcie nowej kampanii zbiega się w czasie z wprowadzeniem przez HP na rynek ponad 20 nowych modeli drukarek, przeznaczonych dla klientów indywidualnych oraz małych i średnich przedsiębiorstw.
HP jest zdecydowanym liderem światowego rynku drukarek, z udziałami na poziomie około 50 procent. Firma szuka jednak nowych sposobów na zwiększenie dochodów, które w ubiegłym roku wyniosły 26,8 miliarda dolarów.
źródło: latimes.com
Dołącz do dyskusji: Nowa kampania reklamowa HP