SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Nowa kampania reklamowa HP

Firma Hewlett-Packard (HP) przeznaczy 300 milionów dolarów na nową kampanię marketingową, której celem jest promocja opartych na Internecie usług drukowania.

Dzięki temu HP chce zdobyć nowych klientów dla swoich drukarek, z których sprzedaży czerpie największe zyski - informuje na swojej stronie internetowej Los Angeles Times.

W kampanii wykorzystane zastaną media tradycyjne, outdoor oraz Internet. HP stara się nadążać za zmianami rynkowymi i bardziej powiązać drukowanie z Internetem, gdyż korzystanie z drukarek w epoce cyfrowej cały czas się zmienia.

Rozpoczęcie nowej kampanii zbiega się w czasie z wprowadzeniem przez HP na rynek ponad 20 nowych modeli drukarek, przeznaczonych dla klientów indywidualnych oraz małych i średnich przedsiębiorstw.

HP jest zdecydowanym liderem światowego rynku drukarek, z udziałami na poziomie około 50 procent. Firma szuka jednak nowych sposobów na zwiększenie dochodów, które w ubiegłym roku wyniosły 26,8 miliarda dolarów.

źródło: latimes.com

  • Więcej informacji:
  • HP

Dołącz do dyskusji: Nowa kampania reklamowa HP

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
pawel
dobra firma, robi spoko komputery i drukarki, kolega ma atramentowa i mowil, ze zamiennika do niej nie oplaca sie kupowac, bo zle drukuje
0 0
odpowiedź