Nowa kampania reklamowa piwa Gingers
Browar Belgia rozpoczyna nową kampanię reklamową piwa Gingers
3 października Browar Belgia rozpoczęła się nową kampanię piwa Gingers. Kampanię będzie można oglądać w telewizji do końca października. Została ona stworzona przez agencję reklamową Gruppa66Ogilvy, zakupu mediów dokonał dom mediowy Mindshare.
Piwo Gingers pojawiło się na naszym rynku w marcu tego roku i towarzyszyła mu telewizyjna kampania reklamowa o zasięgu 1000 GRP. Głównym celem nowej kampanii jest dalsze wzmocnienie wizerunku marki Gingers. SMG-KRC przeprowadziło badanie jakościowe, aby ustalić kierunek, w którym powinna być kształtowana marka.
"Byliśmy zaskoczeni, ponieważ konsumenci dokładnie wyznaczyli już miejsce Gingers na rynku" - mówi Dirk Aarts z Browaru Belgia, odpowiedzialny za nową kampanię. "Konsument ma pozytywne i bardzo nowoczesne podejście do Gingers. Postrzega naszą markę, jako most łączący piwo z innymi napojami." - dodaje.
Nowa kampania różni się od poprzedniej. Pokazuje piwo w lekki sposób. Hasłem przewodnim jest slogan: "Nigdy nie wiesz, co przyniesie Ci Gingers". Reklama jest zrobiona w unikalnej konwencji, która wykorzystuje "chmurki" komiksowe.
Jesienna kampania składa się z dwóch części: 10-sekundowych spotów teaser'owych, które będą wyświetlane przez pierwsze dwa tygodnie. 16 października pojawią się 30 sekundowe reklamy. Nasilenie kampanii podobne jest do poprzedniej i wynosi około 1000 GRP. Grupą docelową są mężczyźni i kobiety o przeciętnym dochodzie i średnim wykształceniu, mieszkający w miastach powyżej 50 000 mieszkańców.
Dołącz do dyskusji: Nowa kampania reklamowa piwa Gingers