SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Nowa kampania Winiar

Najnowsza propozycja marki Winiary to rosół drobiowo-grzybowy Kogutek, dostępny jest na rynku w dwóch wariantach wagowych - 60 g i 120 g, pakowany jest po 16 szt. w displayu. Sugerowana cena na półce wynosi odpowiednio 2,14 zł oraz 4,12 zł za sztukę. Wprowadzeniu na rynek nowego Kogutka drobiowo-grzybowego będzie towarzyszyła reklama w czołowych stacjach telewizyjnych w Polsce oraz w prasie handlowej i kobiecej. Buliony w kostkach znane są polskim konsumentom od wielu lat. W ostatnim okresie zanotowano wzrost tego segmentu, który dziś szacowany jest na blisko 8000 ton. W polskich kuchniach kostki bulionowe są stosowane przeciętnie kilka razy w tygodniu. Najbardziej popularnym rodzajem bulionu w Polsce jest rosół drobiowy, który posiada prawie 2/3 całego segmentu. W ciągu ostatnich lat dużą popularność zdobyły tzw. mixy, czyli rosoły drobiowo-wołowe lub drobiowo-warzywne. W 1998 roku Winiary wprowadziły na polski rynek Rosół Królewski - mix rosołu wołowego i drobiowego. Wkrótce na polskim rynku pojawiła się kolejna nowość z rodziny mixów - rosół drobiowo-warzywny Kogutek, po nim rosół pomidorowo-drobiowy, teraz zaś jego odmiana grzybowa.

Rynek mixów to drugi co do wielkości segment na rynku bulionów w Polsce wynoszący prawie 24 proc. pod względem ilościowym. Od niedawna marka Winiary jest liderem na rynku bulionów w Polsce, posiadając ponad połowę udziałów w tym segmencie. ( dane ilościowe Nestlé Polska SA na podstawie ACNielsen za październik/listopad 2002 r.)

Dołącz do dyskusji: Nowa kampania Winiar

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl