Nowa oferta Biura Reklamy TVN24
Zespół sprzedaży TVN24 i kanałów tematycznych wprowadza unikalną koncepcję planowania jakościowego kampanii reklamowych.
Podstawą koncepcji jest własny model analityczny – BaC (Brand Platform Communications Constructor) - podano w komunikacie.
Model BaC powstał w całości w zespole sprzedaży TVN24 i kanałów tematycznych. Podstawą jego funkcjonowania jest odpowiednie zrozumienie możliwości telewizji tematycznych TVN, a co za tym idzie precyzyjne określenie potrzeb klientów i dopasowanie do nich strategii komunikacji i dostępnych form reklamy.
„Wdrożenie systemu BaC wyznaczy nowe standardy w planowaniu i wykorzystaniu możliwości reklamy w telewizjach tematycznych TVN” – mówi Tomasz Nabakowski, Zastępca Dyrektora Sprzedaży TVN24 i Kanałów Tematycznych TVN.
Za przygotowanie i wdrożenie modelu odpowiada Anna Gołębicka i kierowany przez nią zespół strategii i produktów reklamowych.
„BaC to sposób na idealne wykorzystanie możliwości reklamowych telewizji tematycznych i dostosowanie jej do celów określonych przez reklamodawcę” – mówi Anna Gołębicka.
Anna Gołębicka od 10 lat związana jest z rynkiem reklamy. W TVN24 pracuje od marca 2006 roku. Wcześniej była strategy project managerem w Agencji Reklamowej Hager Polska, a następnie dyrektorem strategicznym agencji reklamowej Martis. Odpowiadała za przygotowanie strategii komunikacji i budowanie marek dla firm polskich oraz koncernów międzynarodowych. Autorka narzędzi analizy strategicznej marki BI oraz wielu publikacji z dziedziny marketingu.
Dołącz do dyskusji: Nowa oferta Biura Reklamy TVN24