SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Nowa oferta Call Center Poland

Effective Direct Sales w Call Center Poland SA i Communication One Consulting

Call Center Poland SA  wspólnie ze swoim partnerem biznesowym, firmą doradczą w zakresie obsługi klienta, marketingu bezpośredniego i sprzedaży Communication One Consulting, uzupełniła swoją ofertę o usługi sprzedaży bezpośredniej.

Jest to kolejna usługa będąca efektem współpracy obu firm. W czerwcu tego roku firmy stworzyły gamę produktów dla firm farmaceutycznych:

PharmaForce - to usługa wsparcia działów sprzedaży firm farmaceutycznych w kontakcie z lekarzami i farmaceutami.
PharmaHelpline - to infolinie medyczne wspierające działania wprowadzenia na rynek nowych preparatów, promujące informacje zdrowotne i idee odpowiedzialnego samoleczenia.
PharmaCCC (Call Center Consulting) - wsparcie wewnętrznych call-center firm farmaceutycznych.

Obecnie firmy oferują usługi komplementarnych dla projektów call center związanych ze sprzedażą przez telefon.

"Nie wszystkie produkty czy usługi można sprzedawać przez telefon, niektóre wymagają podpisu kupującego. Poza tym w Polsce, zwłaszcza w mniejszych miejscowościach, jest niski poziom zaufania do zakupów przez telefon. Ze względu na atrakcyjną formę rozliczeń dla zleceniodawcy - rozliczamy się przede wszystkim za efekt - uznaliśmy, że usługa door to door - effective direct sales będzie świetnym uzupełnieniem naszej oferty." powiedziała Katarzyna Swatowska, dyrektor marketingu i PR Call Center Poland S.A.

Dotychczas Call Center Poland korzystała z sieci sprzedawców Communication One Consulting w projektach, których przedmiotem było telefoniczne umawianie spotkań z przedstawicielami handlowymi czy agentami ubezpieczeniowym. Obecnie jest to niezależna usługa. Na uwagę zasługuje fakt, że obie firmy - wraz ze swoimi zleceniodawcami - tworzą nowe produkty skierowane do grupy docelowej objętej sprzedażą bezpośrednią. W ten sposób Communication One Consulting sprzedaje już usługi telefonii stacjonarnej i karty kredytowe jednego z banków.

Obecnie firmy pracują nad wdrożeniem dwóch kolejnych produktów, których oferta będzie dostępna na rynku pod koniec sierpnia.

Dołącz do dyskusji: Nowa oferta Call Center Poland

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl