Nowa oferta zimowa Mini Media
Agencja reklamy zewnętrznej Mini Media rozpoczęła sprzedaż swojej nowej oferty sezonowej
Agencja reklamy zewnętrznej Mini Media rozpoczęła sprzedaż swojej nowej oferty sezonowej obecnej w zimowych kurortach wypoczynkowych. Firma przygotowała nośniki w czterech pakietach liczących od 120 do 250 konstrukcji zlokalizowanych w 44 miastach.
Tegoroczną nowością są tablice montowane bezpośrednio na wyciągach narciarskich. Mini Media wykorzystuje słupy prowadzące wzdłuż stoku umieszczając na nich kasetony formatu 70 x 100 cm. W tej propozycji przygotowano dwa różnej wielkości pakiety.
Na dwie pozostałe oferty składają się sprawdzone już nośniki typu miniboard i kaseton na latarni. Konstrukcje te obecne są w ścisłych centrach kurortów, w pobliżu punktów usługowo - handlowych, restauracji i pubów.
Obecny system sprzedaży jest bardziej przyjazny Klientom ułatwiając i przyspieszając planowanie kampanii zimowych. Analogicznie jak w przypadku oferty letniej, Klienci mogą wybrać pakiet najbardziej odpowiedni dla ich indywidualnych potrzeb i możliwości. Mini Media udostępnia swoją ofertę w okresie od 15 grudnia do końca marca 2004 roku.
Zimowe pakiety sezonowe w portfolio Mini Media znajdują się od 1997 roku. Od tego czasu w pasie górskim firma udostępnia swoje popularne nośniki typu miniboard formatu 252 x 119 cm. W 2000 roku konstrukcje te zostały uzupełnione dwustronnymi kasetonami na latarniach o wymiarach 70 x 100 cm, montowanymi przy największych arteriach komunikacyjnych kurortów. Agencja stosuje ten sam format nośnika w wersji jednostronnej przy swojej nowej propozycji na wyciągach narciarskich.
Dołącz do dyskusji: Nowa oferta zimowa Mini Media