Nowa "Rzeczpospolita"
"Rzeczpospolita": nowa makieta i duża kampania reklamowa
Za dwa tygodnie, prawdopodobnie 18 kwietnia "Rzeczpospolita" ukaże się w odświeżonej szacie graficznej. Szczegóły projektu nie są znane.
Nowa makieta ma otrzymać duże wsparcie reklamowe. W tym celu w przetargu na obsługę mediową kampanii reklamowej został wybrany dom mediowy MindShare Polska.
Jak powiedziała "MiMP" Jolanta Wiśniewska, dyrektor marketingu "Rzeczpospolitej", jednym z decydujących argumentów przy wyborze tego domu był fakt, że należy on do jednej sieci z agencją Gruppa 66/Ogilvy, która zajmuje się obsługą kreatywną tej kampanii.
Kampania reklamowa rozpocznie się 17 kwietnia br. Zostanie poprzedzona reklamą teaserową na billboardach. W mediaplanie kampanii zostaną wykorzystane także telewizja i radio.
Dołącz do dyskusji: Nowa "Rzeczpospolita"