Nowa strategia firmy Media Express
Media Express, właściciel Super Expressu, pracuje nad nową strategią sprzedaży
W związku z odejściem Marka Lasoty ze stanowiska dyrektora ds. marketingu i kolportażu w Media Express, pionem kolportażu zarządza bezpośrednio prezes Media Express, Ewa Cieślak. Do współpracy w kierowaniu sprzedażą została zaproszona firma Interim Management Polska, reprezentowana przez Tomasza Pieca. Jego zadaniem będzie przeanalizowanie dotychczasowych działań prosprzedażowych oraz współpraca w tworzeniu nowej strategii sprzedaży dla Media Express - poinformowała Wirtualnemedia.pl Grażyna Bukowska, rzecznik firmy Media Express.
Tomasz Piec zdobywał doświadczenie w działach sprzedaży firm FMCG, między innymi - Colgate Palmolive, Remy Cointreau Groupe. Ostatnio był dyrektorem sprzedaży na Polskę i kraje nadbałtyckie w Tchibo Warszawa. Jest absolwentem Akademii Ekonomicznej w Krakowie (kierunek strategia marketingu i zarządzania) oraz Uniwersytetu w Kopenhadze (kierunek zarządzanie, relacje biznesowe Wschód- Zachód).
Tomasz Piec, po wdrożeniu nowej strategii sprzedaży, co zostało zaplanowane na kilka miesięcy, ma wspomagać Zarząd Media Express w rekrutacji nowego dyrektora sprzedaży.
Dołącz do dyskusji: Nowa strategia firmy Media Express