Nowa usługa reklamowa - 1 milion Klientów
Na polskim rynku reklamowym pojawił się zupełnie nowy kanał pozwalający na dotarcie do 1 miliona potencjalnych klientów
Na polskim rynku reklamowym pojawił się zupełnie nowy kanał pozwalający na dotarcie do 1 miliona potencjalnych klientów w ciągu zaledwie tygodnia. Firma IQ Retail Marketing jako pierwsza i jedyna w Polsce stworzyła nowy projekt marketingowy: Wydarzenia Specjalne w Centrach zarządzanych przez Apsys.
W skład Centrów Apsys wchodzi 14 Galerii Handlowych, m.in. Centrum Janki, Fort Wola, Centra King Cross, które co tydzień odwiedza ok. 1 miliona klientów. Zgodnie z wynikami badań przeprowadzonych na terenie Centrów, 88% z nich zwraca uwagę na akcje promocyjne. Podczas gdy widzowie telewizji coraz bardziej niechętnie odnoszą się do reklam przerywających im oglądanie programów, klienci Galerii Handlowych są otwarci na wszelkiego rodzaju akcje uatrakcyjniające czas zakupów. Mechanizm Wydarzeń Specjalnych pozwala firmom na nawiązanie bezpośredniego kontaktu z konsumentami, poznanie ich obaw i motywów zakupu i prezentowanie zalet poszczególnych produktów przez pryzmat potrzeb konkretnych osób. Z kolei klienci Galerii Handlowych, którzy przyszli z zamiarem dokonania zakupów mają możliwość zdobycia „własnoręcznie” obiektywnych informacji na temat produktów i wyrobienia sobie opinii na ich temat.
„Dotarcie w tydzień do miliona klientów da się porównać jedynie z wynikami skuteczności reklam telewizyjnych. A trzeba wziąć pod uwagę, że klienci Galerii Handlowych są bardzo otwarci na dobrze przygotowane akcje promocyjne,” – mówi Dyrektor Zarządzający IQ Retail Marketing Przemysław Hopfer.
Dołącz do dyskusji: Nowa usługa reklamowa - 1 milion Klientów