Nowe centrum Call Center
Liczba call center w Europie stale rośnie. Również w Polsce powstają nowe inwestycje. Jedna z nich jest nasze nowe contact center w Górze Kalwarii z liczba 160 stanowisk. Modułowy charakter budynku pozwala na powiększenie w krótkim czasie tej liczby o nawet 800 stanowisk (zapraszamy do obejrzenia nowej siedziby on line na stronach http://www.ccp.pl/index.phtml?&id_opt1=ccp_05
Dzięki tej inwestycji CCP z 405 stanowiskami jest nadal liderem na rynku (druga w tym rankingu firma ma 320 stanowisk). Ale pamiętajmy, ze liczba stanowisk nie jest tak ważna, jak ich wykorzystanie. W CCP w godzinach 8-22 aż 95 % stanowisk jest zajętych, a pozostałe są do dyspozycji klientów w razie potrzeby.
Cieszymy się, ze możemy pracować dla: Przegląd Reader's Digest, Philip Morris Polska, Inteligo, Canal+, Alima-Gerber, Bertelsmann, BP, Citibank, Fujitsu Siemens, Volvo, Ford, Peugeot, Danone, Johnson & Johnson i wielu, wielu innych.
W 2001 roku przychód firmy zamknął się kwota prawie 26 mln złotych.
Dołącz do dyskusji: Nowe centrum Call Center