Nowe danie Delecty
Firma Rieber Foods Polska wprowadziła na rynek nowy produkt pod marką Delecta - ciepłe danie zbożowe z owocami o nazwie Vitina. Wprowadzeniu nowego produktu towarzyszy intensywna kampania telewizyjna o charakterze wizerunkowo - sprzedażowym oraz animacje w wybranych punktach sprzedaży w całej Polsce.
Vitina oferowana jest w trzech smakach z jabłkami, brzoskwiniowa, a także z czekoladą i orzechami. Vitina to produkt należący do kategorii dań błyskawicznych, gotowa jest już w kilka minut po dodaniu gorącej wody. Producent zakłada, że z tej niskokalorycznej porcji zbóż i owoców zadowolone będą szczególnie kobiety, ponieważ nie obciąży ona żołądka jak inne przekąski, uzupełni zapasy energii po wysiłku i podczas diety.
Jej zaletą ma być również funkcjonalne opakowanie – kubek o podwyższonych walorach ekologicznych, przeznaczony do recyclingu.
Kampania telewizyjna składa się ze spotów 30” i 15”. Jej celem jest zapoznanie konsumentów z produktem. Charakter każdego z filmów nawiązuje do zalet produktu – zdrowy, lekki, pożywny i pełen energii. Hasło przewodnie reklam brzmi: „Vitina. W zgodzie z naturą kobiety”.
Reklamy zaplanowano w tzw. prime time, średnio 7 wejść dziennie, aby w sposób efektywny dotrzeć do grupy docelowej, którą są kobiety otwarte na nowości, aktywne zawodowo, a jednak znajdujące chwilę czasu dla siebie, mieszkanki dużych i średnich miast, prowadzące aktywny tryb życia.
Emisja spotów reklamowych obecna jest w takich stacjach jak: Polsat, TVN, TVP1, TVP2, TVN7. Kampania trwa do końca marca.
Kreację reklamową kampanii przygotowała poznańska agencja GP&D. Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Initiative Media.
Dołącz do dyskusji: Nowe danie Delecty