Nowe logo firmy Sonos pulsuje naśladując dźwięk
Nowy znak graficzny przygotowany dla firmy Sonos pulsuje przy przewijaniu myszką. - Chcieliśmy osiągnąć efekt rozchodzenia się dźwiękowej fali - tłumaczą twórcy logo z firmy Bruce Mau Design.
Logo zostało przygotowane na zamówienie firmy Sonos zajmującej się wytwarzaniem bezprzewodowych głośników.
Zaprojektowana przez studio Bruce Mau Design grafika, w której tle występuje wiele drobnych linii dzięki złudzeniu optycznemu sprawia, że podczas przewijania myszką wydaje się pulsować. W ten sposób powstaje wizualne wrażenie koncentrycznego rozchodzenia się dźwięku w przestrzeni.
Twórcy logo z kanadyjskiej firmy przyznają, że choć zamierzali opracować znak graficzny oddający dynamiczny charakter klienta związany z przekazywaniem dźwięku, to końcowy efekt powstał przypadkiem. - Chcieliśmy oddać efekt rozchodzenia się dźwiękowej fali, nie sądziliśmy jednak, ze wypadnie to tak dobrze - przyznają.
Opracowanie nowego logo jest częścią kampanii Sonosa związanej z odświeżeniem marki. Osiągnięty przez projektantów dynamiczny efekt sprawił, że znak graficzny szybko stał się popularny w internecie osiągając viralowy efekt.
Dołącz do dyskusji: Nowe logo firmy Sonos pulsuje naśladując dźwięk