"Nowe logo to dopiero początek" w kampanii Sarniego Stoku
W prasie, internecie i na outdoorze ruszył pierwszy etap kampanii promocyjnej zapowiadającej ponowne otwarcie centrum handlowego Sarni Stok w Bielsku Białej. Akcję we współpracy z DTZ, zarządcą nieruchomości, przygotowały firmy Effectica, Red Lemon i Imago Public Relations.
W czerwcu br. rozpoczęto prace, w wyniku których centrum handlowe Sarni Stok zostanie rozbudowane o ponad 3 tys. m2 oraz zyska nowych najemców, wystrój wnętrz i elewacje, a także przearanżowaną strefę gastronomiczną. Jednocześnie prowadzone są zintegrowane działania obejmujące m.in. odświeżenie systemu identyfikacji wizualnej, nowy serwis www i kampanię marketingową.
Pod hasłem "Nowe logo to dopiero początek” prowadzony jest pierwszy etap kampanii promocyjnej. Akcja obejmuje publikacje i reklamy prasowe, działania w internecie (nowy serwis www i fanpage na Facebooku) oraz outdoor.
Odświeżone logo Sarniego Stoku zyskało nowy charakter, a zastosowana kolorystyka wykorzystuje barwy naturalne.
Nowy serwis www centrum handlowego działa pod dotychczasowym adresem www.sarnistok.pl i jest dostępny w czterech wersjach językowych (polski, angielski, czeski i słowacki).
W kolejnych etapach kampanii mają pojawić się marki, które poszerzą dotychczasową ofertę Sarniego Stoku oraz szczegóły związane z imprezą otwarciową. Kulminacja działań marketingowych ma nastąpić w dniu otwarcia centrum handlowego po zakończeniu prowadzonych prac związanych z rozbudową i remodellingiem. W programie wydarzenia, które zorganizuje Pro Signum – Studio Promocji Skutecznej, mają znaleźć się m.in. pokazy laserowe, muzyka na żywo oraz konkursy. Finał kampanii nastąpi 21 listopada br.
Za projekt nowego logo Sarniego Stoku i kreację reklam odpowiada agencja reklamowa Effectica. Autorem nowej witryny jest agencja reklamowa Red Lemon. Doradztwo w zakresie komunikacji rozbudowy oraz media relations Sarniego Stoku prowadzi agencja Imago Public Relations. Za planowanie i zakup mediów oraz koordynację działań w ramach całej kampanii odpowiada dział marketingu zarządcy nieruchomości.
Proces rozbudowy oraz remodelling centrum handlowego Sarni Stok prowadzi firma Acteeum Central Europe. Za proces rekomercjalizacji obiektu towarzyszący procesom rewitalizacji i rozbudowy odpowiada firma DTZ, która jest również zarządcą nieruchomości. Właścicielem obiektu jest fundusz PFCE, zarządzany przez CBRE Global Investors.
Dołącz do dyskusji: "Nowe logo to dopiero początek" w kampanii Sarniego Stoku