Nowe serwisy w sieci Ad.net
Sieć reklamy internetowej Ad.net rozpoczęła współpracę z kolejnymi serwisami internetowymi
Sieć reklamy internetowej Ad.net rozpoczęła współpracę z kolejnymi serwisami internetowymi: z internetowym serwisem telewizyjnego kanału muzycznego VIVA, z internetowym wydaniem tygodnika "Przekrój" oraz z serwisem iplay, umożliwiającym legalne odsłuchiwanie muzyki poprzez Internet.
"Chcemy Współpracować z partnerami, którzy zapewniają nam wysoką jakość obsługi zarówno pod względem technologicznym, jak i sprzedażowym. Wybraliśmy firmę Ad.net, gdyż uważamy, że jej pozycja i doświadczenie na rynku reklamy internetowej mogą nam to zagwarantować." - Rafał Tyborowski, Ad Venture Team.
Internetowe wydanie tygodnika "Przekrój" to już trzeci z kolei serwis internetowy, który wydawnictwo Edipresse Polska S.A. zdecydowało się włączyć do sieci Ad.net - w sieci Ad.net dotychczas znalazły się już internetowe wydania magazynów "Uroda" i "Pani".
"Zdecydowaliśmy się na współpracę z siecią Ad.net z powodu bardzo pozytywnych doświadczeń ze współpracy przy wcześniejszych projektach. Kompetentna obsługa oraz szybkość działania ułatwia i usprawnia współpracę. Czołowa pozycja Ad.netu na rynku dodatkowo przyczyniła się do podjęcia tej właśnie decyzji. Fakt iż Ad.net korzysta z zaawansowanych technologii internetowych również nie pozostał przez nas niezauważony." - mówi Tomasz Szladowski, Dyrektor Generalny iplay.
"Cieszy nas stałe zainteresowanie kolejnych serwisów współpracą partnerską z naszą siecią. Uważamy to za potwierdzenie słuszności naszej długofalowej strategii i osiągniętej pozycji na rynku" - komentuje fakt rozszerzenia sieci Ad.net o kolejne serwisy Adam Kwaśniewski, Dyrektor Handlowy Ad.net S.A.
Dołącz do dyskusji: Nowe serwisy w sieci Ad.net