Nowe twarze agencji reklamowej ARIP
Z początkiem sierpnia br. zespół ARIP Sp. z o.o. - agencji reklamowej full serwis - rozszerzył się o kolejne osoby
Z początkiem sierpnia br. zespół ARIP Sp. z o.o. - agencji reklamowej full serwis - rozszerzył się o kolejne osoby: Beatę Dobrowolską, Sylwię Matych i Michała Krasnopolskiego.
Rozwój agencji to wynik pozyskania nowych klientów, m.in.: Dominet Bank S.A. i UPC (marka Chello) oraz rozszerzenia zakresu prac dla głównych dotychczasowych klientów agencji: LG Electronics, NUTRICIA Polska.
Beata Dobrowolska - rozpoczęła pracę w dziale planowania i zakupu mediów ARIP jako Media Menedżer. Do jej obowiązków należy m.in. usprawnienie i ujednolicenie komunikacji z klientami. W latach 1999-2002 pracowała w MediaVest (oddz. D'Arcy Masius Benton & Bowles - obecnie G7) m.in. przy obsłudze budżetu Era Moja oraz Era Tak Tak.
Sylwia Matych - zasiliła zespół copywriter'ów agencji. Na co dzień zafascynowana językiem reklamy magister polonistyki. Pierwsze szlify jako copywriter zdobyła w agencji reklamowej Saatchi & Saatchi, pracując dla kluczowych klientów agencji, m.in. Toyota, Wedel, Bank Millennium, Procter & Gamble. Współautorka projektów w kampanii aparatów cyfrowych Minolta Polska, przygotowanej przez agencję reklamową Paralotna. Obecnie pracuje przy projektach dla największych klientów agencji, szczególnie dla Dominet Banku i Hochland Polska.
Dla Michała Krasnopolskiego praca w ARIP jest pierwszą prawdziwą pracą - na stanowisko Art Directora wyłoniony został w drodze konkursu. Z wykształcenia jest plastykiem. Michał pracuje na rzecz: UPC, LG Electronics, Dominet Bank, NUTRICIA Polska.
Dołącz do dyskusji: Nowe twarze agencji reklamowej ARIP