Nowi ludzie w agencji 180heartbeats
Agencja interaktywna 180heartbeats wzmocniła zespól kreatywny i dział obsługi klienta.
Od czerwca do zespołu dołączyło dwóch art directorów - Mariusz Czepiec i Wojtek Łebski. Nowym motion & interaction designerem został Jurek Pankiewicz, Mateusz Kukła dołączył jako motion designer, a Joanna Wojciechowska zajmie się kontaktem z klientami jako account executive.
Mariusz Czepiec przez ostatnie lata pracował jako senior graphic
designer w Hypermedia. Wojtek Łebski odpowiadał za kreację w
agencjach interaktywnych Tequilla/Digital i K2.
Mateusz Kukła pracował nad ruchomymi obrazami w domu
post-produkcyjnym Singing Dorsz a Jurek Pankiewicz doświadczenie
zdobywał w FFCreation jako flash developer\motion designer.
Joanna Wojciechowska, która objęła stanowisko account executive wcześniej pracowała w dziale nowych mediów TVN-u, w ATM-ie współtworzyła społecznościowy serwis internetowy, współpracowała również z "Przyjaciółką", "Wprost" i Polsatem.
Dołącz do dyskusji: Nowi ludzie w agencji 180heartbeats