Nowość w TVN Turbo
Wspólna oferta TVN turbo i "Giełdy Samochodowej"
W TVN Turbo ruszyła nowa forma komunikacji z widzami - telestrony.
Dzięki współpracy TVN Turbo i Giełdy Samochodowej widzowie TVN Turbo mają dostęp do największej bazy ogłoszeń samochodowych z całego kraju. Ogłoszenia aktualizowane są w cyklach 2 razy w tygodniu. Baza ogłoszeń podzielona jest na 2 kategorie: ogłoszenia samochodów osobowych - Giełda Samochodowa oraz ciężarowych - Auto Market Truck.
W ramach współpracy TVN Turbo i Gazeta Samochodowa przygotowały wspólną ofertę sprzedaży ogłoszeń. Klient, który wykupi ogłoszenie na telestronach TVN Turbo automatycznie dostaje drugie ogłoszenie w wersji drukowanej Giełdy Samochodowej. Podobny mechanizm dotyczy czytelników zamawiających ogłoszenia w redakcji Giełdy Samochodowej, którzy otrzymują ogłoszenia na telestronach TVN Turbo.
W pierwszym tygodniu od uruchomienia oglądalność telestron tvn Turbo wynosiła średnio zgodnie z danymi OBOP 19 tys. w ciągu dnia. Po dwóch tygodniach i wsparciu autopromocją na antenie wzrosła do średnio 39 tys. osób w ciągu dnia.
Reklama na telestronach TVN Turbo została na stałe wprowadzona do oferty sprzedaży tej stacji. Obejmuje ona za zarówno standardowe formy jak i działania niestandardowe zintegrowane z emisją reklam w blokach reklamowych.
Dołącz do dyskusji: Nowość w TVN Turbo