Nowy Dyrektor Marketingu w Nokia Poland
1 października 2005 r. stanowisko dyrektora marketingu obejmie Katarzyna Kluk.
Do jej obowiązków będzie należało zarządzanie działem marketingu i budżetem oraz opracowywanie strategii marketingowej.
"Cieszę się, że powierzono mi tak odpowiedzialne stanowisko. Przez osiem lat pracy w Nokia miałam okazję zapoznać się ze wszystkimi obszarami działań marketingowych w firmie, co z pewnością będzie bardzo przydatne w koordynowaniu pracy zespołu i tworzeniu strategii marketingowej w Polsce" - powiedziała Katarzyna Kluk.
Katarzyna Kluk pracuje w dziale marketingu Nokia od 1998 r. Jest absolwentką Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. Mówi biegle w języku angielskim i niemieckim. Interesuje się muzyką i sportem, jej pasją są podróże.
Katarzyna Kluk przejmuje stanowisko dyrektora marketingu od Hanny Viita, której międzynarodowy kontrakt z Nokia Poland dobiega końca. Hanna Viita będzie kontynuować pracę w międzynarodowym dziale marketingu firmy, wdrażając strategię marki Nokia na światowych rynkach.
Nokia inwestuje w rozwój pracowników i przygotowuje własną kadrę zarządzającą, zaś zaangażowanie w działalność firmy pozwala młodym ludziom na dynamiczny rozwój kariery zawodowej.
Dołącz do dyskusji: Nowy Dyrektor Marketingu w Nokia Poland