SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Nowy dział w ARBOmedia Polska

W strukturach domu sprzedaży mediów ARBOmedia Polska rozpoczął działalność dział prasowy.

Jest on odpowiedzialny za sprzedaż powierzchni reklamowej w tytułach ściśle profilowanych.

„Poprzez połączenie obsługiwanych przez nas magazynów w pakiety tematyczne chcemy zwiększyć ich konkurencyjność na rynku i jednocześnie ułatwić pracę media plannerom. Wykonując jeden telefon będą mogli dowiedzieć się wszystkiego na ich temat, dostaną jedną fakturę oraz jeden raport podsumowujący kampanię" - mówi Magdalena Lasecka Sales Executive odpowiedzialna za dział Prasa w ARBOmedia Polska.

Oferta działu prasowego ARBOmedia będzie rozwijana o kolejne tytuły z innych segmentów rynku. Rozmowy z wydawcami w tej sprawie są w toku.

Dołącz do dyskusji: Nowy dział w ARBOmedia Polska

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl