Nowy klient Neurona
Trend Micro powierza wizerunek Neuronowi Neuron Agencja Public Relations Sp. z o.o. rozpoczyna współpracę w firmą Trend Micro
Trend Micro powierza wizerunek Neuronowi Neuron Agencja Public Relations Sp. z o.o. rozpoczyna współpracę w firmą Trend Micro, producentem rozwiązań antywirusowych.
Neuron zajmie się obsługą public relations marki Trend Micro w Polsce. Tym samym powiększa portfolio klientów branży IT, do którego należą już Western Digital oraz D-Link.
Trend Micro działa na rynku IT od 1988 roku. Firma zatrudnia 1700 osób, a 250 wydelegowanych inżynierów w 17 ośrodkach na całym świecie zajmuje się wyłącznie tropieniem i likwidacją zagrożeń. Dzięki temu polityka zabezpieczeń Trend Micro jest wysoko ceniona przez klientów. Oprogramowanie Trend Micro jest według źródeł IDC najczęściej stosowanym rozwiązaniem zabezpieczającym serwery, bramy internetowe i serwery pocztowe na świecie.
Do najpopularniejszych wśród użytkowników komputerów rozwiązań Trend Micro zaliczają się programy OfficeScan oraz PC-cillin. Dla bram internetowych przeznaczona jest rodzina InterScan, ScanMail - dla ochrony serwerów mailowych, a ServerProtect chroni oczywiście serwery danych. Wszystkie produkty Trend Micro licencjonowane są wyłącznie w oparciu o liczbę użytkowników.
Neuron to powstała w 2001 roku agencja public relations. Oprócz klientów branży IT Neuron odpowiada za wizerunek m.in. stowarzyszenia Alter Ego i firm: Metsä Tissue oraz Reebok Poland. Prowadzi również projekty m. in. dla Ronson Development i SMG/KRC A Millward Brown Company.
Dołącz do dyskusji: Nowy klient Neurona