Nowy klient Rowland Communications
S.C. Johnson rozpoczyna współpracę z Rowland Communications w zakresie działań public relations.
Rowland przygotuje i przeprowadzi program PR pod hasłem "Kleszcze raz jeszcze". Kampania edukacyjna ma na celu zwiększenie świadomości na temat zagrożenia chorobami przenoszonymi przez kleszcze oraz stworzenie wśród Polaków nawyku stosowania repelentów.
"Sądzimy, że problem ukąszeń kleszczy i możliwych poważnych konsekwencji zdrowotnych, wymaga stałych działań mających na celu uświadomienie Polakom skali zjawiska. Z firmą Rowland Communications współpracujemy już od 2000 roku, jesteśmy zadowoleni z dotychczasowej współpracy, dlatego zdecydowaliśmy powierzyć jej kolejny projekt. Wierzymy, że działania te będą miały pozytywny efekt społeczny." - mówi Anna Pirus, brand manager marek OFF i Autan.
Adresatami kampanii są kobiety i mężczyźni w wieku +18. Szczególny nacisk położono na osoby prowadzące określony styl życia: grzybiarzy, wędkarzy, rowerzystów, miłośników leśnych wędrówek. To oni w największym stopniu są narażeni na ugryzienie kleszcza.
Kampania będzie zrealizowana w okresie od sierpnia do października 2005 roku.
Dołącz do dyskusji: Nowy klient Rowland Communications