Nowy klient San Markos
San Markos przygotowała wizerunkową kampanię reklamową największego producenta generyków na świecie - firmy farmaceutycznej Teva.
Celem przygotowanych przez San Markos działań reklamowych jest rozpoczęcie budowy wizerunku Tevy jako firmy oferującej leki najwyższej jakości po przystępnej cenie. Takie pozycjonowanie firmy nie jest bezpodstawne: w samym 2005 roku firma wydała na badania 350 mln dolarów, a w Europie sprzedaje ponad 450 swoich leków. Dodatkowym zadaniem przekazu reklamowego jest poinformowanie rynku o przejęciu przez Tevę Polfy Kutno, jednego z wiodących producentów farmaceutycznych w Polsce.
Kampania skierowana została do specjalistów oraz grup opiniotwórczych i potrwa do końca listopada. Jako nośniki wykorzystane zostały branżowe tytuły prasowe jak np.: Puls Medycyny, Medycyna po Dyplomie, Przewodnik Lekarza, Gazeta Lekarska i Medycyna Praktyczna.
Dołącz do dyskusji: Nowy klient San Markos