Nowy klient Stargraphics
Agencja marketing services Stargraphics pozyskała nowego klienta
Agencja Stargraphics rozpoczyna współpracę z Polską Żeglugą Bałtycką SA - Polferries, największym polskim armatorem promowym, działającym na rynku od 30 lat.
Agencja została wybrana w drodze ofertowania, ogłoszonego przez Polferries w ubiegłym roku i będzie odpowiedzialna za obsługę Klienta w zakresie kreacyjnym. Obecnie realizuje kampanię produktową pod hasłem "O skandynawskich atrakcjach wiemy wszystko". Promuje ona wyjazdy oraz pobyty, w bardzo atrakcyjnych cenach, do Skandynawii - m. in. do Kopenhagi, Nynashamn, Ystad, Sztokholmu i na Bornholm. Obecna kampania obejmuje ogłoszenia prasowe, emitowane w sobotnim dodatku Gazety Wyborczej "Turystyka". Dwa zespoły pod kierunkiem Tomka Grudnia i Marty Dobosiewicz będą odpowiedzialne za obsługę nowego Klienta.
- Rozpoczęcie współpracy z Polferries utwierdza nas w przekonaniu, że Stargraphics zgodnie z obraną strategią rozwoju zdobywa coraz lepszą pozycję wśród agencji "marketing services" - powiedział Piotr Tatarski, Prezes Zarządu.
Dołącz do dyskusji: Nowy klient Stargraphics