Nowy layout "Echa Miasta"
Bezpłatna gazeta miejska "Echo Miasta" zadebiutuje w nowym layoucie w czwartek 12 stycznia. Nowa szata graficzna będzie bardziej stonowana, elegancka i łatwiejsza w obsłudze: zarówno w redagowaniu, jak i w czytaniu.
Wprowadzany layout zachowuje tożsamość graficzną z poprzednim. Jest jednak bardziej konsekwentny kolorystycznie i proponuje więcej miejsca na dłuższe teksty: pogłębione i analizy. Zmiana jest naturalną konsekwencją strategii tytułu. "Poprzedni, bardziej kolorowy i dynamiczny layuot, był dobry w okresie wprowadzania "Echa Miasta" na rynek - mówi Maciej Siembieda Członek Zarządu ds. Redakcyjnych spółki Media4mat wydającej "Echo Miasta" - Dziś, kiedy gazeta ma już na nim swoje miejsce i pozycję, czas na makietę spokojniejszą i bardziej odpowiadającą czytelnikom oraz reklamodawcom."
Nowa forma szaty graficznej to efekt opinii czytelników - zgłaszanych bezpośrednio do Redakcji oraz wyrażanych podczas badań fokusowych. W dotychczasowym layoucie - ich zdaniem - było zbyt wiele kolorów oraz rozwiązań graficznych kojarzonych z tabloidami.
Autorem zmian w layoucie jest warszawska firma Aude, która przygotowała również pierwszy layout "Echa Miasta".
Wydawcą bezpłatnej gazety miejskiej "Echo Miasta" jest spółka Media4mat, należąca do grupy Polskapresse. W tygodniu wydanych jest 14 edycji "Echa Miasta". Gazeta ukazuje się w każdy czwartek i niedzielę w 7 głównych miastach Polski (Warszawa, Katowice, Kraków, Wrocław, Poznań, Gdynia i Łódź). Wydanie czwartkowe posiada najwyższy nakład wśród prasy bezpłatnej i wynosi 1 050 000 egz. Wydanie niedzielne to 360 000 egz.
Dołącz do dyskusji: Nowy layout "Echa Miasta"