Nowy luksusowy magazyn dla rodziców
Pod koniec zeszłego tygodnia do sprzedaży trafił pierwszy numer nowego luksusowego magazynu "Marmolade" adresowanego dla rodziców i jednocześnie trendseterów. Pismo wydaje powstałe kilka miesięcy temu wydawnictwo Camelloen.
Zgodnie z zamysłem twórców, "Marmolade" nie podaje porad, ale
prezentuje m.in. treści przyczyniające się do intelektualnego i
duchowego rozwoju dzieci. W kolejnych numerach "Marmolade"
czytelnicy znajdą m.in. teksty i sesje pokazujące różne modele
rodzin m.in. francuską, angielską czy japońską. Pismo publikuje też
sesje zdjęciowe i wywiady ze znanymi rodzicami, a także prezentuje
luksusowe marki przeznaczone dla rodziców i dzieci. Liczy 280
stron.
Redaktor naczelną "Marmolade" jest Agnieszka Marszałek, była
dyrektor artystyczna i wicenaczelna magazynu "Fashion". Dyrektor
artystyczną tytułu została Anna Nowak, która w 2007 roku
odpowiedzialna była za odnowienie szaty graficznej miesięcznika
"Gentleman". Do współpracy przy pierwszym wydaniu pisma zaproszono
m.in. dziennikarki Annę Maruszeczko i Marzenę Rogalską.
Pierwszy numer kwartalnika wydany został w nakładzie 5 tys. egz. Pismo dostępne jest jedynie w ekskluzywnych salonach prasowych oraz w sieci EMPiK. "Marmolade" Kosztuje 25 zł.
Ze względu na charakter magazynu wydawca nie planuje masowej kampanii reklamowej, kwartalnik promowany będzie m.in. dzięki współpracy ze stacjami Travel Channel i ESPN Classic TV, a także na różnych imprezach.
Wydające pismo wydawnictwo Camelleon stworzone zostało przez Elżbietę Orbach, byłą wydawcę miesięcznika "Gentleman" i także związana w przeszłości z tym magazynem Dominikę Pawelec. Oprócz "Marmolade" wprowadziło ono na rynek miesięcznik "Speed". (więcej na ten temat).
Dołącz do dyskusji: Nowy luksusowy magazyn dla rodziców